מומחים טוענים כי אין מקום להשלמת בדיקת סקר ל-COVID-19 בשל תסמינים גסטרואינטסטינאליים (Gastroenterology)
תסמינים גסטרואינטסטינאליים עשויים להיות פחות נפוצה בחולי COVID-19 מכפי שסברו בעבר, כך שבחולים עם תסמינים אלו וללא סיבה אחרת לבדיקה לנגיף ייתכן ואין צורך להשלים





