הודעת אסטרהזנקה
חברת התרופות אסטרהזניקה הודיעה הבוקר (יום ה’) שמנת החיסון השלישית (הבוסטר) של החיסון “וקסבריה” נגד נגיף הCOVID-19 נמצאה יעילה גם נגד הווריאנט “אומיקרון” המתפשט במהירות ברחבי העולם. ההודעה מתבססת על מחקר מעבדה שנעשה באוניברסיטת אוקספורד הבריטית.
עד כה ניתנו למעלה מ2.2 מיליארד מנות חיסון של אסטרהזניקה ברחבי העולם. החיסון זמין גם בישראל.







תגובות רוצה להצטרף לדיון?
יש להתחבר כדי להגיב.
התחבראין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!