קופת חולים כללית בחרה ב-Tableau של סיילספורס כחלק מתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית המתבצע בימים אלו בעלות של מיליון דולר

clalit

Tableau, פלטפורמת האנליטיקה של סיילספורס, תאפשר לכללית לשפר את איכות ומהירות קבלת ההחלטות, ולמקסם את השירות ללקוחותיה 

קופת חולים כללית מאיצה את תהליך הדיגיטציה ומטמיעה מערכת חדשה ברחבי הארגון. כחלק מבניית אסטרטגיית דאטה וראייה לטווח הרחוק, היא בחרה במערכתTableau, פלטפורמת האנליטיקה של סיילספורס על מנת לשפר את איכות ומהירות קבלת החלטות מבוססות נתונים. הפרויקט יאפשר למנהלים, עובדים, אנליסטים וחוקרים יכולות תחקור מתקדמות ושימוש בעומק ועושר הנתונים הייחודי לקופת חולים כללית על מנת לשפר את הטיפול הקליני ואת השירות ללקוחות כללית.

עלות הפרויקט מוערכת במיליוני דולרים, הטמעת המערכת החלה בחודש ספטמבר 2022, וסיום שלב א’ צפוי להסתיים תוך שנה. הטמעת הפלטפורמה תתבצע באמצעות חברת נאיה.

מהלך זה הוא חלק מתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שקופת חולים כללית שמובילה ליאורה שכטר, סמנכלי״ת מערכות מידע בכללית. “בנינו אסטרטגיה דאטה ושיפור מתמיד בהנגשת המידע ומתן יכולות Self Service מתקדמות תוך הקפדה על ביצועים, אבטחת מידע והרשאות, זאת כמכפיל כוח למנהלי הקופה ואמצעי למובילות במגזר”.

כללית בחרה בפלטפורמת האנליטיקה Tableau של  והיא תספק לאנליסטים ולחוקרים יכולות תחקור מתקדמות ושימוש בעומק ועושר הנתונים הייחודי לקופת חולים כללית.

Tableau מובילה את תחום הבינה העסקית המודרני ומאפשרת לארגונים לנתח מידע מכל סוג וכמעט מכל מערכת קיימת, ולהפוך אותו לתובנות המאפשרות לקבל החלטות מצוינות המבוססות על נתונים בקלות ובמהירות. הפלטפורמה פשוטה לשימוש והיא מלווה בעושר רב של מקורות לימוד עצמי, קורסים וקהילה עולמית תומכת המאפשרים רמה יוצאת דופן של תמיכה והעברת ידע המאפשרות ללקוחותינו למקסם את ההשקעה שלהם.

 ניר שחר מנהל מחלקת דאטה בכללית: “אנו שמחים לצאת לדרך משותפת עם חברת נאיה בהטמעת פלפורמת Tableau. מדובר בבשורה משמעותית למשתמשי הדוחות והאנליסטים בארגון. פלטפורמה מתקדמת זו, תעניק למשתמשים יכולות תחקור וקבלת החלטות מבוססות דאטה לצד ויזואליזציה, ביצועים מצוינים והקפדה על שמירת הגנת הפרטיות והמידע”.

 “המשימה שלנו בסיילספורס היא לעזור לאנשים לראות ולהבין נתונים ובאמצעות Tableau אנחנו מביאים, מעבר לטכנולוגיה מובילה, גם מחויבות להצלחת הלקוחות שלנו ומסייעים להם לבנות את תרבות הנתונים של הארגון”. אומרת רינת גורטלר, מנהלת מכירות אזורית של Tableau ישראל. “אנחנו רואים  בקופת חולים כללית שותפה אסטרטגית ושמחים על הבחירה שלה בנו כשותף ויועץ בכל נושא הטרנספורמציה הדיגיטלית”.

מנאיה טכנולוגיות נמסר:” אנו שמחים על בחירת גוף גדול ומשמעותי כמו שירותי בריאות כללית בנאיה כשותף הטכנולוגי לתכנון ויישום פרויקט אסטרגי זה. כחברה בעלת ניסיון רב בהקמה ויישום של פתרונות פיתוח ו-Data מורכבים נפעל במקצועיות הייחודית המאפיינת אותנו על מנת לוודא הצלחה וקפיצת מדרגה דיגיטלית לכללית בפרויקט זה”

 אודות סיילספורס

חברת סיילספורס הינה המובילה העולמית בתחום הענן ובתוכנות ניהול קשרי לקוחות ארגוניים (CRM), המקרבת בין חברות ללקוחותיהן בעידן הדיגיטלי. מאז הוקמה בשנת 1999, סיילספורס מאפשרת לחברות בכל גודל ומכל תחום בתעשייה לנצל טכנולוגיות רבות עוצמה – ענן, מובייל, סושיאל, בינה מלאכותית, קול ובלוקצ’יין – להתחבר ללקוחותיהם בצורה חדשה לגמרי. בשנת 2010 הכריזה החברה על גרסה ראשונה של מערכת ה-CRM מתוצרתה עם תמיכה מלאה בעברית.

סיילספורס ישראל הוקמה בשנת 2011, עם רכישתו של הסטארט-אפ הישראלי Navajo Systems והפכה למרכז מחקר ופיתוח חשוב האחראי על פיתוח פתרונות מובילים של החברה הבינלאומית בתחומים שונים, ביניהם: בינה שיווקית מבוססת בינה מלאכותית וביג דאטה, בינה מלאכותית לניתוחי שפה ושיחה, אבטחת מידע ופתרונות שירותי שטח. מאז הקמת החברה בישראל, סיילספורס העולמית ביצעה רכישות אסטרטגיות בשוק הישראלי: בלו טייל בשנת 2012; קרנסן בשנת 2015; אימפליסיט בשנת 2016; דאטורמה בשנת 2018; בונובו וקליקסופטוור בשנת 2019. את מרכז הפיתוח בישראל מנהלת אפרת רפופורט ומועסקים בו מעל 700 עובדים בשלושה מרכזי פיתוח בתל-אביב, פתח תקווה ונצרת.

אודות נאיה

נאיה טכנולוגיות הינה חברה טכנולוגית מובילה המתמחה במתן שירותי ייעוץ, ביצוע פרויקטים, הדרכה ומתן פתרונות מתקדמים בתחומי ה-Software Development וה- Data.

החברה הוקמה בשנת 2009 ומונה כ-150 עובדים המספקים שירותים בישראל וברחבי העולם בתחומי ה- Big Data, NoSQL, Machine Learning, BI ו- Data Engineering

החברה הינה חלק מחברת EPAM Systems העולמית ובבעלותה מרכז ההדרכה Naya College”

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה