ארליסנס מגייסת 13 מיליון דולר מקרן פיטנגו ובעלי המניות הקיימים


הגיוס יאפשר השקה בינלאומית של מערכת ה-EverOn, המאפשרת לצוותים רפואיים לעקוב אחר מצב החולה באופן אוטומטי וללא מגע.

רמת גן, ישראל, 3 ביוני 2010 חברת ארליסנס (EarlySense), המפתחת את מערכת ה- EverOn למעקב אחר מצב חולים בבתי חולים ובתי אבות, מודיעה היום על השלמת סבב גיוס שלישי בהיקף של 13 מיליון דולר, בהובלת קרן פיטנגו.  בעלי המניות הקיימים בחברה, קרן אתגר, קרן פרוסיד, דוקור ניהול בינלאומי, נואבר ברידג’, ומשקיעים פרטיים משתתפים גם הם בסיבוב זה.  עד היום גייסה החברה כ- 24 מיליון דולר בשלושה סבבים.

המוצר המוביל של החברה, ה-EverOn, הינו מערכת ניטור המאפשרת לצוותים רפואיים לעקוב אחר מצב בריאותם של חולים, באופן שאינו מגביל את תנועתם או מכביד עליהם.  המערכת מבוססת על גלאי אל-חוטי המותקן מתחת למזרון במיטה, ומנטר מדדים חיוניים של החולה ותנועתו ללא מגע בו.  הגלאי מחובר למערכת התראה משוכללת המעדכנת את הצוות הרפואי בזמן אמת על שינויים במצבו של החולה כולל שינוי בדופק, קצב נשימה, תנועתיות וכניסה או יציאה מהמיטה.  בנוסף, המערכת מסייעת לצוות הרפואי למלא פרוטוקולים של שינויי תנוחה למניעת פצעי לחץ בחולים המרותקים למיטתם. ניסויים קליניים המבוצעים עם מערכת ה- EverOn ברחבי העולם מצביעים על שיפור משמעותי במדדים קליניים וכלכליים בבתי חולים המשתמשים במערכת.

“פיטנגו זיהתה את תחום ניטור החולים ללא מגע כתחום מבטיח בתעשיית המכשור הרפואי עם פוטנציאל לצמיחה מהירה.  אנחנו שמחים מאוד לעבוד עם חברת ארליסנס, המובילה בתחום חדש זה,” אמר איתי הראל, שותף בקרן פיטנגו, שהצטרף למועצת המנהלים של ארליסנס.  “לארליסנס יש צוות ניהולי מוכשר ומנוסה, מוצר ייחודי, והזדמנויות עסקיות נרחבות. כל אלה יאפשרו לבנות חברה בינלאומית מובילה, עם פוטנציאל צמיחה לטווח ארוך. בביטחון רב החלטנו לתמוך בחברה בדרכה להחדיר סטנדרט חדש לניטור חולים בבתי חולים ברחבי העולם”.

יוסי ויניצקי, שותף מנהל בקרן אתגר ויו”ר מועצת המנהלים של ארליסנס, אמר: “ארליסנס ביצעה התקדמות מרשימה מאז השקעתנו הקודמת בחברה וטבעי שנמשיך לתמוך במיזם חשוב זה. אנחנו שמחים מאוד על הצטרפותה של פיטנגו לקבוצת המשקיעים ומאמינים שהדבר יסייע למיצובה של ארליסנס כחברה מובילה בשוק”.

“ב- 12 החודשים האחרונים, רופאים ומנהלי בתי חולים שעבדו עם המערכת שלנו מדווחים על שיפור משמעותי ועקבי בתוצאות הקליניות והכלכליות שלהם” אמר אבנר הלפרין, מנכ”ל ארליסנס. “על סמך תגובות חזקות אלה, אנחנו מתכננים לנצל את כספי הגיוס להשקת המוצר לשוק העולמי ובכך לאפשר לבתי חולים בארה”ב ואירופה ליהנות מהיתרונות הרבים הנובעים מהשימוש במכשיר ה- EverOn.”

אודות ארליסנס:  ארליסנס מביאה לשוק מערכת חדשנית המיועדת לקדם מעקב פרואקטיבי אחר מצב חולים ולאפשר שיפור בתוצאות הטיפול.  המוצר המוביל של החברה, ה- EverOn, הוא מערכת אוטומטית ללא מגע העוקבת אחר מצב החולה בשלושה מישורים: לב, נשימה ותנועה.  המערכת מותקנת כיום בבתי חולים בארה”ב ואירופה.  משרדי החברה נמצאים ברמת גן.  החברה מנוהלת על ידי אבנר הלפרין ובין יזמיה נמצאים גם: ד”ר דני לנגה, יוסי גרוס וגיא שנער. 

למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של החברה: www.earlysense.com

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה