עיתון הארץ מדווח היום על כך שהאיגוד הגינקולוגי הישראלי הגיש לבית המשפט העליון נייר עמדה יוצא דופן ממנו עולה שלפי עמדת האיגוד מומים מולדים שלא אובחנו במהלך ההריון , כולל חסר באיברים, אינו בגדר עילה לתביעת רשלנות רפואית.
על נייר העמדה חתומים שישה גינקולוגים בכירים ובראשם יו”ר האיגוד פרופ’ אריה הרמן.







תגובות רוצה להצטרף לדיון?
יש להתחבר כדי להגיב.
התחבראין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!