טיפול אנטידוט חדש , ANNEXA-R , נמצא כסותר ביעילות ובטיחות את ההשפעה של Rivaroxaban (קסרלטו) (מתוך הודעת חברת Portola)

בהודעה חדשה נמסר על בטיחות ויעילות טיפול שנועד לסתור (אנטידוט) את פעילות Rivaroxaban (קסרלטו), כך בעקבות ממצאי מחקר חדש בשלב III בשםANNEXA-R .

במסגרת המחקר נבחן טיפול תוך-ורידי ב-Andexanet Alfa במינון 800 מ”ג, שנבחן ב-41 מתנדבים בריאים שטופלו ב-Rivaroxaban במינון 20 מ”ג במשך ארבעה ימים ולאחר מכן חולקו באקראי לתרופת המחקר או לפלסבו.

התוצאות הסופיות של המחקר צפויות להתפרסם במהלך חודש מרץ השנה בכינוס מטעם ה-American College of Cardiology. הטיפול הנוגד כבר הוכח כטיפול מוצלח לסתירת הפעילות נוגדת הקרישה של Apixaban (אליקוויס).

בחלק השני של מחקר ANNEXA-R, החוקרים בחנו את הבטיחות והיעילות של Andexanet Alfa שניתן דרך הוריד ולאחר מכן עירוי רציף של 8 מ”ג לדקה במשך 120 דקות. תוצאות אלו צפויות להתפרסם באמצע שנת 2015.

טיפול ב-Andexanet Alfa נבחן כיום כטיפול לסתירת פעילות Edoxaban, נוגד הקרישה הפומי החדש ביותר שאושר לאחרונה ע”י מנהל המזון והתרופות האמריקאי, ו-Betrixaban המצוי בתהליכי אישור.

כיום, מנהל המזון והתרופות האמריקאי קבע כי Andexanet Alfa הוא טיפול פורץ דרך, מעמד שנועד להאיץ את פיתוח והערכת תרופות למחלות חמורות או מסכנות חיים. מעמד זה ניתן כאשר עדויות מוקדמות מעידות כי התרופה עדיפה משמעותית על הטיפולים הזמינים.

מתוך הודעת חברת Portola

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה