תוצאות מעקב של שנתיים במחקר ה- SIRIUS מראות יתרון נמשך ל- CYPHER™ Sirolimus-eluting Coronary Stent

הודעה לעיתונות של חברת Cordis.

תוצאות מעקב של שנתיים אחר 944 חולים במסגרת מחקר ה- SIRIUS מראות תוצאות טובות ל- CYPHER Sirolimus-eluting Coronary Stent.

ה- SIRIUS הינו מחקר אקראי, מבוקר ודו-סמוי, הכולל 1,058 חולים שחולקו לשתי זרועות- בראשונה הוכנס סטנט ה- CYPHER, ובשניה סטנט מתכת חשוף. המחקר ממומן ע”י יצרנית הסטנט, חברת Cordis מקבוצת Johnson & Johnson. 

במחקר נכללו חולים רבים בעלי סיכון מוגבר להצרות מחודשת ( restenosis ) בכללם חולי סוכרת, יתר לחץ-דם, לזיות ארוכות, בעלי מחלה במספר כלים וחולים שעברו צנתור או ניתוח מעקפים בעבר.

לאחר 24 חודשי מעקב 93.6% מהחולים בזרוע של CYPHER לא נזקקו לצינתור חוזר עקב חסימה נוספת באזור שטופל. לעומתם רק 78.6% בזרוע השנייה לא נזקקו לפרוצדורה נוספת. שיעורי תרומבוזיס הקשורים בסטנט נותרו נמוכים- פחות מ- 0.6% בשתי הזרועות.

החוקרים אומרים כי התוצאות מאמתות את הנתונים שהתקבלו מניסויים מוקדמים של הסטנט ומראות כי התוצאות הטובות שהושגו תקפות גם לאורך זמן. הם מוסיפים כי תוצאות אלו, יחד עם תוצאות של שנתיים מעקב במחקר האירופאי ( RAVEL ), מהוות דרגת מעקב חסרת תקדים מבין ה- drug-eluting stents. “בהתבסס על תוצאות אלו ניתן לצפות כי תמשך המגמה של מעבר מסטנטים של מתכת חשופה אל עבר סטנטים שהם sirolimus-eluting“, הם מסכמים.

לידיעה ב- TCTMD

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה