אונקולוגיה

האיחוד לבקרת הסרטן הבינלאומית (UICC ) וחברת פייזר מכריזים על השלב הבא של יוזמת המענקים הבינלאומיים לתמיכה במטופלות סרטן השד הגרורתי

לרגל יום האישה הבינלאומי, האיחוד לבקרת הסרטן הבינלאומית ( ) וחברת Pfizer Inc UICC  . הכריזו על השלב הבא של יוזמת המענקים בתחום האתגרים העומדים בפני מטופלות הסובלות מסרטן שד גרורתי ברחבי העולם.

SPARC = The Seeding Progress and Resources for the Cancer Community  (או בעברית: זרעים של קידמה ומשאבים עבור קהילת הסרטן) נועד לתמוך בפרויקטים הנוגעים לצרכים הייחודיים של נשים עם סרטן שד גרורתי ברחבי העולם – צרכים שרבים מהם חורגים מעבר לטיפול גרידא.

אתגר SPARC MBC , שהושק ב- 2015 , העניק $760,000 (USD ) ל- 20 ארגונים ב- 18 מדינות. באמצעות חידוש יוזמה זו, חברת Pfizer תעניק מענק שני בסך $530,000 (USD ) ל-UICC לתמיכה בעד 20 תכניות נוספות, המכוונות באופן מיוחד ל-MBC , כמו גם בהמשך מספר פרויקטים נבחרים של SPARC המתקיימים כיום.

”UICC וחברי האיחוד שמחים להמשיך לעבוד עם שותפתנו חברת Pfizer על תכנית זו, הראשונה מסוגה,” אמר קארי אדאמס, מנכ”ל UICC . “אנו מתרגשים לציין את יום האישה בשמונה במרץ באמצעות פנייה לקבוצות בכל רחבי העולם ובבקשה שיציעו פרויקטים שעשויים לצמצם את הפער שבין סרטן שד גרורתי לבין מודעות ותמיכה בסרטן שד מוקדם.”

יוזמה זו מכוונת לאחד את הקהילה האונקולוגית העולמית למטרת שיתוף של הניסיון והידע הקולקטיבי, וקידום מציאות שבה לכל המטופלות עם סרטן שד גרורתי תהיה גישה למשאבים שהן זקוקות להם לצורך הטיפול, לא משנה היכן הן חיות.

מקבלי המענקים לשנת 2017 יזכו בהזדמנות לקבל ייעוץ, הדרכה ושיתוף הידע המעשי הטוב ביותר שנרכש על ידי מקבלי המענקים לשנת 2015 .

את ההגשות תשפוט ועדת היגוי חיצונית ובלתי תלויה, המורכבת ממומחים מובילים בתחומי הטיפול בסרטן והמודעות אליו, שבראשה עומדת ד”ר פטימה קרדוסו, אונקולוגית בעלת שם עולמי ונציגת ארגוני המטופלות עם סרטן השד הגרורתי.

ארגונים המעוניינים להתמקד בתמיכה במטופלות סרטן שד גרורתי מוזמנים להגיש את הצעותיהם. הזוכים יוכרזו באוקטובר 2017 .

למידע נוסף על אתגר SPARC MBC , לקריטריונים להגשה, או לשליחת הצעה, בקרו ב: www.uicc.org/programmes/geti/sparc/sparc-metastatic-breast-cancer-challenge .

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה