Cardiac Rhythm Management

מנהל המזון והתרופות האמריקאי מזהיר מפני פרצות הנוגעות לבטיחות מידע במערכות טלמטריה של מדטרוניק (מתוך הודעת ה-FDA)

FDA

מנהל המזון והתרופות האמריקאי פרסם אזהרת בטיחות בנוגע לפרצות הנוגעות לבטיחות מידע במערכות טלמטריה בחלק מתוכנות ומכשירי CareLink של חברת מדטרוניק, אשר משמשים במערכות רבות של דפיברילטורים מושתלים.

הסיכון נובע מהעדר קידוד, אישור זהות או הרשאה, המאפשרת תקשורת בין ההתקן המושתל, מכשירי ניטור ביתיים ומטפלים במרפאה. מנהל המזון והתרופות האמריקאי אישר כי פרצות אלו, במידה וינוצלו, עשויות להוביל לגישה של אנשים לא-מאושרים ושינוי אפשרי במכשירים מושתלים, מערכות ניטור ביתי, או תכנות במרפאה.

בהצהרה מטעם ה-Department of Homeland Security נמסר כי ניצול של הפרצות במערכות עשוי לדרוש שימוש במכשיר גלי רדיו מותאם לפרוטוקול Conexus וכי למשתמש תהיה גישה במרחק קצר למוצר האמור, בין יתר המגבלות.

התוכנות של חברת מדטרוניק העשויות להיות מושפעות מהפרצות הללו כוללות את CareLink 2090; המוניטורים של החברה כוללת את המודלים 24950 ו-24952 של MyCareLink ומודל 2490C של CareLink.

האזהרה אינה תקפה למכשירי החברה הכוללים קוצב לב בלבד, דוגמת מכשירי CRT ללא יכולת ICD, או למוניטורים CareLink Express או מודל 29901 של CareLink Encore Programmer.

עד כה, הסוכנות אינה מודעת לנזק לחולים משנית לפרצות אלו בביטחון המידע.

מתוך הודעת ה-FDA

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה