אורתופדיה-פיזיותרפיה

האם Zomera משפרת הישרדות בחולים עם multiple myeloma ? (הודעת החברה)


מחקר חדש מציע ש- Zomera יכול לשפר הישרדות בחולים עם multiple myeloma בהשוואה לטיפול ב- pamidronate. המחקר הרטרוספקטיבי הוצג בפגישה של American Society of Clinical Oncology באטלנטה.

                                                                                                 

המחקר בוצע על מנת לחקור את האפקט הפוטנציאלי של Zomera על הישרדות חולים עם multiple myeloma.

המחקר השווה חולים, שטופלו ב- Zomera או ב- pamidronate ואשר היו להם מידע על רמת BALP בנקודת ההתחלה. החולים רובדו רטרוספקטיבית על פי רמות BALP בנקודת ההתחלה על פי הקריטריונים הבאים : BALP נמוך – (<146 U/L) ו-BALP גבוה

(>146 U/L). תקופת המחקר ארכה 25 חודש.

בקרב חולים, שהיה להם בנקודת ההתחלה מדידות של רמת  BALP (bone alkaline phosphatase מרקר של מטבוליזם עצמות),שיעור ההישרדות הכללי היה גבוה ב-25 בחולים, שטופלו ב Zomera בהשוואה לחולים, שטופלו עם  pamidronate (76% vs. 63%; P=0.026). בקרב חולים עם רמות גבוהות של BALP, Zomera שיפר משמעותית הישרדות בהשוואה לטיפול ב- pamidronate (82% vs. 53%; P=0.041). בקרב חולים עם רמות נמוכות של BALP, שיעורי ההישרדות היו דומים בשתי קבוצות הטיפול.

Zomera  קידם את הטיפול בגרורות לעצמות על ידי עזרה לאנשים החיים עם מצב זה על ידי דחיית או מניעת שברים בעצמות בסוגים רבים של גידולים. המידע מציע של- Zometa יכולים להיות יתרונות בהישרדות בחולים ספציפים עם multiple myeloma, זהו ממצא חשוב, שיש להוסיף ולחקור אותו בעתיד.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה