משפחה

מומחים ממרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת שירותי בריאות כללית נסעו ללמד רופאי ילדים בצרפת על טיפולים מצילי חיים בילדים


משניידר תצא תורה

במסגרת הסכם שיתוף פעולה בין המרכזים הרפואיים שניידר ורבין עם Necker – Enfants Malades   ובית החולים ג’ורג’ פומפידו בצרפת, אשר נחתם ביוני 2004 בנוכחות מר זאב וורמברנד, מנכ”ל שירותי בריאות כליית ומר ניסים זווילי, שגריר ישראל בצרפת, יצאה בשבוע שעבר משלחת של מומחים ממרכז שניידר לרפואת ילדים לפריז.

מטרת המשלחת היתה ללמד רופאי ילדים בכירים מבתי החולים של פריז קורס PALS (Pediatric Advanced Life Support) החייאת ילדים ומניעת הידרדרות במצבי הלם והפרעות קצב לב בילדים – טיפולים מצילי חיים.

רופאי הילדים הבכירים ביותר בפריז נרשמו לקורס אשר זכה להצלחה רבה, הם הודו מאד לצוות מישראל וביקשו שיבואו שוב ע”מ להדריך אנשי צוות נוספים. צוות המומחים של שניידר אף הספיק להעביר למספר רופאים קורס בהדרכת PALS על מנת שהם יוכלו להמשיך וללמד את עמיתיהם בפריז.

הרופאים הצרפתים שיבחו את שיטת ההדרכה של רופאי הילדים משניידר והצביעו על היתרון של הישראלים בהעברה מסודרת של  החומר בנושא PALS. יש לציין כי במדינת ישראל חובה לעבור קורס זה על מנת לקבל תואר מומחה ברפואת ילדים.

פרופ’ דניאל סידי, מנהל חטיבת הילדים ב Necker – Enfants Malades כתב לשגרירות צרפת בישראל: “אני מברך את המשלחת משניידר. מדובר בשיתוף פעולה מוצלח בצורה יוצאת דופן ובחיזוק ניכר של יחסי ישראל-צרפת. אני ממליץ בחום להמשיך בשיתוף פעולה זה” .

פרופ’ מרק מימוני, מנהל מרכז שניידר לרפואת ילדים, אשר למד רפואה והתמחה ברפואת ילדים בפריז ויזם את הקשר עם בתי החולים בצרפת, הבטיח לצרפתים שיהיה המשך לשיתוף פעולה זה.

לפרטים נוספים ושאלות נא לפנות לריבה שקד, דוברת.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה