ועדה מטעם המרכז לבקרת מחלות ומניעתן בארצות הברית ממליצה על הוספת חיסון כנגד קורונה לחיסוני השגרה בילדים (מתוך הודעת  ה-CDC)

ועדת ACIP (או Advisory Committee on Immunization Practices) מטעם המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (Centers for Disease Control and Prevention) בארצות הברית הצביעה בעד אישור הוספת חיסונים כנגד קורונה לחיסוני השגרה המומלצים בילדים.

חברי הועדה תמכו פה אחד, ברוב של 15 תומכים וללא מתנגדים, בהוספת החיסונים כנגד קורונה לרשימת החיסונים המומלצים לילדים בגילאי 6 חודשים ומעלה.

על-פי נתוני הארגון, בין 31 ביולי ועד 7 באוגוסט, רק שליש מהילדים והמתבגרים בגילאי 6 חודשים עד 17 שנים השלימו את מלוא מנות החיסון המומלצות כנגד קורונה.

על-פי המומחים, להלן החיסונים המומלצים לילדים שאינם מדוכאי חיסון:

  • שתי מנות לילדים בגילאי 6 חודשים עד 4 שנים אשר קיבלו את החיסון של חברת מודרנה (במרווח של 4-8 שבועות) ושלוש מנות לילדים באותה קבוצת גיל שקיבלו את החיסון של חברת פייזר (במרווח של 3-8 שבועות בין שתי מנות הראשונות ושל לפחות 8 שבועות בין המנה השנייה והשלישית).
  • שתי מנות חיסון מודרנה (במרווח של 4-8 שבועות) או פייזר (במרווח של 3-8 שבועות) בילדים בגילאי 5-11 שנים ועם מנת דחף של חברת פייזר לאלו בגילאי 5 שנים ומנת דחף של חברת פייזר או מודרנה לאלו בגילאי 6-11 שנים לאחר לפחות חודשיים.
  • שתי מנות של חברת מודרנה, פייזר, או נובובקס לילדים בגילאי 12 עד 17 שנים, עם מנת דחף לפחות חודשיים לאחר המנה השנייה.

להלן ההמלצות עבור ילדים עם דיכוי חיסוני בינוני או חמור:

  • שלוש מנות חיסון של חברת מודרנה (במרווחים של 4 שבועות) או פייזר (במרווח של 3 שבועות בין שתי המנות הראשונות ולפחות 8 שבועות בין המנה השנייה והשלישית) באלו בגילאי 6 חודשים עד 4 שנים.
  • שלוש מנות חיסון של חברת מודרנה או פייזר לילדים בגילאי 5-11 שנים, כאשר המנה השלישית תינתן לפחות 4 שבועות לאחר המנה השנייה, כמו גם מנת דחף של חברת פייזר לילדים בגילאי 5 שנים ומנת דחף של חברת פייזר או מודרנה לאלו בגילאי 6-11 שנים, אשר יינתנו לפחות חודשיים מאוחר יותר.
  • שלוש מנות חיסון של חברת מודרנה או פייזר למתבגרים בגילאי 12 עד 17 שנים ומנת דחף לפחות חודשיים מאוחר יותר, או שתי מנות של חיסון נובובקס ומנת דחף לפחות חודשיים מאוחר יותר.

ועידת ה-ACIP ממליצה על הוספת חיסונים כנגד קורונה למשטר החיסונים הניתנים ללא עלות לילדים, כך שאלו יהיו זמינים לילדים ממשפחות שאינן יכולות לשלם עבור החיסונים.

מתוך הודעת  ה-CDC

לידיעה ב-Healio

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה