ברכות לד”ר דוד רותם, שנכנס לתפקידו כמנהל המחלקה האורתופדית המהווה חלק מהאגף הכירורגי במרכז הרפואי זיו

ד”ר דוד רותם החליף בתפקיד את פרופ’ אלכסנדר לרנר שפורש לאחר 11 שנות ניהול.

ד”ר רותם, 51, החל את דרכו בביה”ח רמב”ם בשנת 2002 במסגרת הסטאז’ של לימודי הרפואה אותם סיים בפקולטה לרפואה ע”ש רפפורט בטכניון, חיפה. במהלך שנות לימודיו זכה ד”ר רותם בפרסי הצטיינות ושבח על הצטיינותו בלימודים. לאחר סיום לימודיו החליטו בני הזוג רותם להשתקע בצפון ולכן עברו להתגורר בקיבוץ מגידו וד”ר רותם המשיך לעבוד בביה”ח רמב”ם, בבית חולים זה סיים את התמחותו בכירורגיה אורתופדית.
במהלך כל תקופת ההתמחות בכירורגיה אורתופדית גילה ד”ר רותם נטייה להתמקצעות להחלפות מפרקים (ירך וברך) ואכן עם סיום ההתמחות, נסעו הוא ובני משפחתו לתת התמחות בנושא החלפות מפרקים באחד המרכזיים הגדולים ביותר ביבשת אוסטרליה. ההתמחות ערכה שנה תחת הניהול של פרופ. ניל ברגמן, שהינו אחד המובילים בתחום החלפות מפרקים ראשוניות, ושחזורים מהמורכבים ביותר של מפרקים. ד”ר רותם זכה לחשיפה רבה בתחומים אלו, ובמהרה הפך למנתח ראשי.
בנוסף ללמידת שיטות ניתוח מתקדמות וחדשניות, ד”ר רותם התמחה בשיטה ניתוחית הכוללת שימוש במחשב לצורך ניווט. עם חזרתו ארצה החל ד”ר רותם בניהול היחידה להחלפות מפרקים במרכז הרפואי זיו עד להפיכתו למנהל מחלקת כירורגיה אורתופדית.
ד”ר רותם:  “מקצוע האורתופדיה משלב רפואה וטכנולוגיה. תוצאות הטיפול בחולה ניכרות מידית ומשפרות את איכות החיים של החולים באופן משמעותי. אני חש סיפוק אישי ומקצועי עצום משיפור איכות חייהם של מטופלי, זהו המנוע הדוחף אותי”
ד”ר רותם, נולד במוסקבה, רוסיה ועלה לאתר כתינוק בשנת 1970. אביו, גם הוא רופא במקצועו, היה אסיר ציון, ריצה 6 שנות מאסר במחנות עבודה בסיביר, על מנת להגיע לארץ ישראל. מאז עלייתם ארצה, התגוררו בני המשפחה בפתח תקווה למעט מספר שנים בהן התחנך ד”ר רותם בקיבוץ דגניה ב’, בזמן שאביו ניהל את המחלקה הפתולוגית בבית החולים פוריה. ד”ר רותם שירת כלוחם ומפקד בסיירת חטיבה 7 בחטיבת שריון, ובמילואים כרופא גדודי בשריון. במקביל לעבודתו במרכז הרפואי זיו, ד”ר רותם מרצה בפקולטה לרפואה ע”ש עזריאלי בצפת.
ד”ר רותם : במחלקה האורתופדית במרכז הרפואי זיו, צוות רופאים שעברו הכשרות ותתי-התמחויות במקצועות האורתופדיה המגוונים. צוות סיעודי בהנהלתה של נטלי וקנין, מהטובים והמוכשרים בארץ, כמו גם, צוותי חדר ניתוח מקצועיים שהוכשרו לניתוחים אורתופדיים והצוותים השיקומיים שנמצאים כאן לתמוך בחולה לאחר הניתוח. הסמיכות לפקולטה לרפואה בראשות פרופ’ קרל סקורצקי ושיתוף הפעולה הפורה, תורמים לפעילות האקדמית המתבצעת במחלקה.
המרכז הרפואי זיו מודה לפרופ’ אלכסנדר לרנר על שנות ניהול ארוכות במחלקה האורתופדית ומברך את ד”ר רותם עם כניסתו לתפקיד.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה