מערכות טיהור אוויר חדשניות של חברת אטמוס-אייר( AtmosAir) המשמידות 99.92% מהנגיפים תוך 30 דקות בלבד יותקנו בספינות של נורוויג’ן קרוז ליין (הודעת אטמוס-אייר)

קורונה

חברת נורוויג’ן קרוז ליין אחזקות בע”מ מתקינה מערכות טיהור אוויר חדשניות של חברת אטמוס-אייר( AtmosAir) המשמיד, 99.92% מהנגיפים תוך 30 דקות בלבד
 המערכת החדשנית מונעת מטכנולוגיה המבצעת יינון דו-קוטבי באוויר ועל גבי משטחים, ומנטרלת את נגיף הקורונה בתהליך טבעי.

נורוויג’ן קרוז ליין אחזקות בע”מ (NCLH) מתקינה מערכות טיהור אוויר חדשניות של חברת אטמוס-אייר (AtmosAir) לנטרול נגיף הקורונה. מערכות מטהרי האוויר יותקנו בכל צי 28 הספינות של החברה, בשלושת החברות הבנות: נורוויג’ן קרוז ליין (Norwegian Cruise Line), אושיאנייה קרוזס (Oceania Cruises) וריג’נט סבן סיז (Regent Seven Seas Cruiseis).
מערכת טיהור האוויר החדשים של חברת אטמוס-אייר מונעת מטכנולוגיה המבצעת יינון דו-קוטבי באוויר ועל גבי משטחים, ומנטרלת את נגיף הקורונה בתהליך טבעי ללא כימיקלים מזיקים, פליטת קרינה ותוצרי לוואי נוספים. אחד היתרונות הבולטים ביינון הדו-קוטבי הוא שהוא מאפשר טיהור אוויר בתוך החלל הרצוי, תוך טיפול בנפח אוויר גדול יותר, ללא צורך בסינון מקדים של האוויר.
בדיקות שבוצעו על ידי “מעבדת מיקרוכם” (Microchem Laboratory) , אחת המעבדות החדשניות בעולם בבדיקת מוצרי חיטוי המטפלים במוצרים הנשלחים לאישורי ה- EPA וה- FDA, אישרו כי נוכחותו של נגיף הקורונה הופחת ב- 99.92% תוך 30 דקות בלבד מרגע הפעלת מערכת טיהור האוויר של חברת אטמוס-אייר (AtmosAir).
למרות שאי אפשר לבטל לחלוטין את הסיכונים הכרוכים בחשיפה לנגיף הקורונה, טכנולוגיית מסנני האוויר החדשנית של חברת אטמוס-אייר היא אחת מן ההשקעות הרבות שהחברה מבצעת בכדי לשפר את פרוטוקולי הבריאות והבטיחות המחמירים שלה.” אמר רובין לינדזי, סגן נשיא בכיר לתפעול כלי השיט נורוויג’ן קרוז ליין אחזקות בע”מ. “אנו עובדים בשקידה על האסטרטגיה הרב שכבתית שלנו לבריאות ובטיחות כולם וטכנולוגיית היינון הדו-קוטבית הטבעית והמוכחת של חברת אטמוס-אייר תוסיף שכבת הגנה משמעותית לספינותינו.”
“אנו גאים להיות שותפים עם נורוויג’ן קרוז ליין אחזקות בעמ על מנת להפוך את צי כל הספינות שלהם לבטוח יותר עבור אורחיהם ואנשי הצוות”, אמר סטיב לוין, נשיא ומנכ”ל חברת אטמוס-אייר. “על מנת להחזיר את כל הצוות לעבודה וליהנות שוב מקרוזים ללא דאגות, אנשים צריכים לדעת שהחללים בהם הם נמצאים נקיים מהנגיף. אטמוס-אייר מוסיפה שכבת הגנה משמעותית, ומעניקה לאנשים אמון באוויר אותו הם נושמים. אנו מצפים לראות את כל צי הספינות של NCLH חוזר שוב לים הפתוח.”

פטנט טכנולוגיית היינון הדו-קוטבית של אטמוס-אייר, תוקף באופן רציף את נגיף הקורונה ונגיפים, חיידקים, נבגים ובקטריות אחרים, במהירות וביעילות באוויר ועל גבי משטחים, ללא דרישת סינון מקדים של האוויר. הטכנולוגיה פועלת על ידי שחרור יונים דרך מערכת HVAC, הנקשרים לנגיפים, מפרקים את המבנה שלהם והופכים אותם ללא מזיקים. חברת אטמוס-אייר מספקת אוויר נקי יותר תוך שימוש בתהליך בטוח, טבעי וידידותי לסביבה, ומסייעת בהגנה בחללי ספינות שייט, שדות תעופה, בתי קזינו, חדרי כושר, מוסדות חינוך, מבנים מסחריים ושלל חללים אחרים בהם אנשים חיים, עובדים ונהנים ברחבי העולם, עם יותר מ- 7,500 מיקומים ברחבי העולם משתמשים כיום בטכנולוגיה זו.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה