בכתבה בדהמרקר מציגה ומנתחת רוני לינדר את ה”הסתערות” של קופות החולים על הייעוץ הדיגיטלי למטופלים באמצעות טלה-רפואה.
להערכתה המניע המרכזי לכך הוא השגת יתרון תחרותי ושיפור בשירות למטופלים. מבדיקות שנעשו ע”י דהמרקר נראה שהשירות החדש המאפשר פגישת וידאו מול הרופא האישי עדיין נמצא רק בתחילת דרכו, ויחסית רק מעט רופאים מחוברים לשירות.
הערת המערכת: אין ספק שמדובר במגמה חשובה וחיובית שיש לה ביקוש רחב מצד הקהל, ביקוש שרק יגדל ככל שתהיה לו מודעות רבה יותר .
גם אנו יכולים להעיד על כך שגם לשירות כזה במסגרת רפואה פרטית (ראו כאן באתר D-R שלנו המאפשר לכל איש מקצוע לפתוח קליניקה וירטואלית ומתן ייעוץ בתשלום למטופלים המעוניינים לקיים פגישת ייעוץ בוידאו) יש ביקוש רב. מידי יום מתקבלות פניות עם בקשות לתיאום פגישות וידאו עם אנשי המקצוע שבמאגר, ומהניסיון המצטבר עד כה , נראה שקיימת שביעות רצון גבוהה לשירות זה הן מצד המטופלים שפנו והן מצד אנשי המקצוע.
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!