פתיחת המיון החדש בשיבא

במרכז הרפואי שיבא נפתח ביום ג’, 4.4.17,  המיון הגדול בישראל, מדובר בהשקה של מהפכת שירות המרחשת בבית החולים. המיון תוכנן ונבנה תוך העמדת המטופל ובני משפחתו במרכז. המיון משתרע על שתי קומות המאפשרות הפרדה פיזית בין המטופלים ההולכים והשוכבים לרווחת המטופלים. במרחב המיון ישנו אולם המתנה רחב ידיים, בית קפה וכן אולם טיפולים גדול, מרווח ומאובזר בציוד חדשני. בנוסף, ילוו את המטופל מובילי שירות, אשר יסייעו במעבר בין תחנות הטיפול ובמתן מידע וסיוע במקרה הצורך.

זמני ההמתנה הארוכים יתקצרו באמצעות השימוש בעמדות בדיקה נוספות לרופאים, תוספת של אחיות בכל עמדות הטיפול, הכפלת מספר מיטות השוכבים, עמדת רנטגן נוספת בקומת ההולכים, תוספת חדרי גיבוס, תפירה ואורתופדיה.

התשתיות החדשות בשילוב המקצוענות של צוותי שיבא, יאפשרו טיפול מיטבי ומכבד לכלל המטופלים. המיון החדש כולל שש עמדות מתקדמות של חדרי הלם, ציוד חדיש ונותן מענה על-ידי מומחים ברפואה דחופה ומומחים בעלי שם בכל מגוון תחומי ההתמחות.

שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן אמר היום בטקס הפתיחה: “פתיחת חדר המיון החדש בשיבא המתפרס על קומותיים הוא צעד ענק לשיפור המצב בחדרי המיון בארץ. הושקע כאן כסף ומאמץ רב. בנוסף, תוספת של אנשי השירות המצטרפים לעוזרי הרופא ולצוותים הרפואיים מהווה בשורה גדולה למדינת ישראל. אני מברך את מנכ”ל בית החולים פרופ’ יצחק קרייס ואת קודמו פרופ’ זאב רוטשטיין אשר הצליחו להקים ולבנות חדר מיון מפואר לרווחת החולים אשר יקל על צפיפות חדרי המיון בארץ לטובת כלל האוכלוסייה במדינת ישראל”.

מנהל המרכז הרפואי שיבא, פרופ’ יצחק קרייס אמר: “אנו נמצאים בעיצומה של מהפכת שירות שמהותה הוא לראות מעיני המטופל. כאנשי רפואה הורגלנו לראות את המטופל דרך מחלתו, השינוי החשוב והמשמעותי הוא לבחון כיצד המטופל רואה אותנו. מדובר בשינוי תפיסתי לפיו המטופל ובני משפחתו הם אלו העומדים במרכז ואנו כאן על מנת לתת להם את המענה היעיל והמקצועי ביותר ולמצוא את הפתרונות על מנת להפחית את רמת החרדה והאי-ודאות המלווה בדרך כלל בביקור בבית חולים. המיון החדש שנחנך היום משלב תשתיות מתקדמות, צוות מקצועי של מומחים אליהם מצטרפים מובילי שירות אשר ילוו את המטופל מתחנה לתחנה. פתיחת המיון החדש היא נקודת ההתחלה ואנו לקראת יישום צעדים נוספים במסגרת מהפכת השירות בשיבא”.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה