סקר שביעות הרצון ממלר”דים 2015: שביעות רצון כללית נמוכה, הדסה עין כרם מובילה ברמת שביעות הרצון הכללית (משרד הבריאות)

משרד הבריאות מפרסם את סקר חווית המטופל במחלקות לרפואה דחופה לשנת 2015 . להלן נקודות מרכזיות העולות מהסקר:


  •  בסה”כ  שביעות הרצון הכללית נמוכה ועומדת על 56%  מרוצים בלבד.

  • רק 54% סברו שמשך השהייה היה קצר או סביר

  • רק 42% סבורים שתנאי ההמתנה נוחים או סבירים

  • במדד שביעות הרצון הכללית מוביל המלר”ד של הדסה עין כרם עם 63.1% שביעות רצון. בשיחה שקיימנו היום עם מי שהייתה המנכ”ל בפועל בשנת 2015, פרופ’ תמר פרץ, היא ציינה ששיפור הביצועים והתפקוד במלר”ד היווה את אחד היעדים המרכזיים שבו התמקדה בתקופה שבה ניהלה את הדסה. היא ציינה שלדעתה נוכחות של רופאים בכירים במלר”ד היא בעלת חשיבות רבה המאפשרת זירוז תהליכים והימנעות מבדיקות מיותרות ומעכבות.

  • הדסה מובילה גם במדדי כבוד למטופל, רצף הטיפול, מתן מידע והסברים והמתנות.

לסקר המלא הקליקו כאן

 .

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה