משרד הבריאות מפרסם את סקר חווית המטופל במחלקות לרפואה דחופה לשנת 2015 . להלן נקודות מרכזיות העולות מהסקר:
- בסה”כ שביעות הרצון הכללית נמוכה ועומדת על 56% מרוצים בלבד.
- רק 54% סברו שמשך השהייה היה קצר או סביר
- רק 42% סבורים שתנאי ההמתנה נוחים או סבירים
- במדד שביעות הרצון הכללית מוביל המלר”ד של הדסה עין כרם עם 63.1% שביעות רצון. בשיחה שקיימנו היום עם מי שהייתה המנכ”ל בפועל בשנת 2015, פרופ’ תמר פרץ, היא ציינה ששיפור הביצועים והתפקוד במלר”ד היווה את אחד היעדים המרכזיים שבו התמקדה בתקופה שבה ניהלה את הדסה. היא ציינה שלדעתה נוכחות של רופאים בכירים במלר”ד היא בעלת חשיבות רבה המאפשרת זירוז תהליכים והימנעות מבדיקות מיותרות ומעכבות.
- הדסה מובילה גם במדדי כבוד למטופל, רצף הטיפול, מתן מידע והסברים והמתנות.
.
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!