מנכ”ל משרד הבריאות הורה לקדם בדחיפות את הקמת חדר המיון הממוגן במרכז הרפואי בני ציון (הודעת דובר בני ציון)

מנכ”ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, הגיע השבוע יחד עם הצוות הבכיר של משרד הבריאות לביקור במרכז הרפואי בני ציון בחיפה כדי לדון עם מנכ”ל ביה”ח ד”ר אמנון רופא והצוות הבכיר של ביה”ח בתכנית העבודה לשנת 2016 ולבחון מקרוב את תפקודן בימי העומס האחרונים של המחלקות וחדר המיון בבני ציון. בתום הביקור, הנחה מנכ”ל המשרד הבריאות את צוות משרדו לקדם את הקמת חדר המיון הממוגן שיהיה אף גדול יותר

בדרך למיון חדש וממוגן. לאחר שנים ארוכות, יחלו בקרוב במרכז הרפואי בני ציון, עבודות ההקמה של חדר מיון חדש, מורחב וממוגן שיוכל לתת מענה לתושבי חיפה והאזור גם בימים של לחץ ועומס כבד במספר המטופלים  המגיעים לקבלת טיפול רפואי בביה”ח וגם בעת חירום ומלחמה. 

מנכ”ל משרד הבריאות משה בר סימנטוב והצוות הניהולי הבכיר במשרד: ראש חטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים, ד”ר אורלי וויינשטיין, ראשאגףרפואהכללית, ד”ר ורד עזרא, אחות ראשיתוראש מנהל הסיעוד ד”ר שושנה ריב”א ובכירים נוספים, הגיעו לביקור במרכז הרפואי בני ציון שבמהלכו, קיימו סדרת פגישות עם מנכ”ל המרכז הרפואי בני ציון ד”ר אמנון רופא והסגל הניהולי הבכיר בביה”ח ודנו עימם על תכניות עבודה הן לשנת 2016 ואף  לשנים הבאות.

מנכ”ל משרד הבריאות משה בר סימנטוב סייר בחדר המיון במרכז הרפואי בני ציון וקיבל סקירה  ממנכ”ל ביה”ח ד”ר אמנון רופא והצוות הרפואי במחלקה על הלחץ הכבד שבו נתון חדר המיון בשל העלייה הדרמטית והלא שגרתית  לאחרונה של המטופלים המבקשים לקבל טיפול רפואי בביה”ח.

לדברי מנכ”ל המרכז הרפואי בני ציון ד”ר אמנון רופא, “זה היה ביקור פורה מאוד ואין טוב יותר ומוחשי יותר ממראה עיניים ולשמחתנו, מנכ”ל משרד הבריאות הודיע כי במשרד הבריאות יקדמו  את הקמת חדר מיון חדש וממוגן  יחד ובמקביל לפעילויות הרבות שאנחנו מקיימים  לגיוס  תרומות  בארץ ובארה”ב להקמת חדר המיון הממוגן”.

ד”ר אמנון רופא, הדגיש, “אנו רואים חשיבות עליונה בהקמת חדר מיון ממוגן ויחידת אשפוז תת קרקעית שיאפשרו לבית החולים לספק את הטיפול הרפואי הטוב והמקצועי ביותר גם בזמן חירום”. 

בנוסף, ד”ר רופא הציג בפני מנכ”ל משרד הבריאות את פרויקט הרחבת האגף המרכזי  לכיוון הצפוני ואת הפרויקט הייחודי של חיזוק המבנה המרכזי בביה”ח לרעידות אדמה, הנמצא בעיצומו, עם הרכבת מרסנים וחיזוק הקירות. כמו כן, את מחלקת הקרדיולוגיה החדשה שהקמתה מתבצעת בימים אלה בקצב מואץ ומתוכננת להסתיים עוד כשנה ואת משכנה החדש בקומה 7 של מחלקת ילדים.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה