בורינגר אינגלהיים מדווחת על עדיפות בהישרדות ללא התקדמות מחלה תחת טיפול ב-afatinib בהשוואה ל-gefitinib בסרטן ריאות מסוג NSCLC עם מוטציית EGFR נפוצה

סרטן ריאה

בורינגר אינגלהיים (BI) הכריזה על תוצאות מחקר ה-LUX LUNG ה-7 .  החברה מדווחת על עדיפות בהישרדות ללא התקדמות מחלה (PFS)  ובזמן עד לכישלון טיפולי של הטיפול באמצעות afatinib (ג’וטריף) בהשוואה עם gefitinib  בסרטן ריאות של תאים לא קטנים (NSCLC) מתקדם, עם מוטציית EGFR נפוצה (del19 או L858R) .

תוצאות המחקר הראו כי אפאטיניב הפחית באופן מובהק את הסיכון של התקדמות סרטן ריאות ב-27% בהשוואה לגפיניטיב. השיפור ב-PFS היה בולט יותר לאורך הזמן עם שיעור גבוה יותר באופן מובהק של מטופלים ללא התקדמות מחלה לאחר 18 חודש (27% לעומת 15% ) , ולאחר 24 חודש ( 18% לעומת 8%) , המראים תועלת ארוכת טווח גדולה יותר של אפאטיניב לעומת גפיטניב.

בנוסף לעדיפות ב-PFS , המטופלים באפאטיניב נשארו זמן ארוך יותר תחת הטיפול, והסיכון לכישלון טיפולי פחת ב-27% בהשוואה לגפיטיניב.  שיעור גדול יותר של מטופלים הראה תגובה אובייקטיבית של הגידול לטיפול (ירידה משמעותית מבחינה קלינית בנפח הגידול) של 70% לעומת 56% . 

לדיווח המלא של BI- באתר החברה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה