גוייסו מטופלים ראשונים לניסוי קליני שלב 2b באירופה בחיסון האוניברסאלי לשפעת (הודעת ביונדווקס)

הודעת ביונדווקס

ביונדווקס פרמצבטיקה בע”מ המפתחת חיסון אוניברסאלי לשפעת, הודיעה היום כי גייסה בהצלחה שני מטופלים ראשונים לניסוי שלב 2b שמקיימת החברה באירופה, לקבלת המינון הראשון מבין שניים של החיסון האוניברסאלי לשפעת. הניסוי מתקיים בבודפשט בבית החולים סיינט אישטוון וסיינט לזלו, וכן במרכזים נוספים בהונגריה, וזאת בשיתוף עם קונסורציום UNISEC האירופי.

ניסוי שלב 2b זה יכלול 222 מבוגרים והוא מיועד להערכת הבטיחות ורמת החיסוניות של החיסון האוניברסאלי לשפעת כאשר הוא ניתן לפני החיסון לשפעת העופות המסופק על-ידי חברת פלוארט (FluArt) ההונגרית. החיסון לשפעת העופות יינתן רק פעם אחת, במינון תת-אופטימלי, המיועד להדגיש את יכולתו של של החיסון האוניברסאלי לשפעת לחסוך במנות החיסון המגיפתי כאשר הוא ניתן לפניו. חיסכון כזה הינו קריטי במקרה שפורצת מגיפה ומלאי החיסונים עלול להיות מוגבל.

הקריטריונים להשתתפות בניסוי כוללים משתתפים בריאים בגילאי 18-60, שאינם סובלים מכשלים חיסוניים ושלא חוסנו כנגד שפעת בששת החודשים שלפני הניסוי. תוצאות הניסוי צפויות להתקבל במחצית השנייה של 2016.

ד”ר תמי בן ידידיה, המדענית הראשית בביונדווקס: “הניסוי יספק תובנות לגבי היכולת של החיסון האוניברסאלי לשפעת של ביונדווקס לעורר תגובה חיסונית רחבה לוירוסי השפעת, כולל וירוס שפעת העופות האלים במיוחד מסוג H5N1. ברור לנו שחיסון האוניברסאלי לשפעת שייתן מענה לזן אגרסיבי ומסוכן במיוחד כגון זה, נדרש ביותר”.

אודות ביונדווקס

ביונדווקס הינה חברת ביופארמה חדשנית המפתחת חיסון אוניברסאלי לשפעת, אשר מספק הגנה רב-עונתית ורב-זנית נגד רוב סוגי הזנים של וירוס השפעת בבני האדם, כולל זני השפעת העונתית והמגיפתית.

הטכנולוגיה של ביונדווקס מבוססת על שילוב ייחודי, המתבטא בקניינה הרוחני של החברה, של פפטידים שמורים וקבועים מחלבוני וירוס השפעת המפעילים את שתי הזרועות של המערכת החיסונית לשם הגנה רחבה והשפעה ממושכת.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה