מדטרוניק תפעל להעלאת המודעות למוצר ה-WatchPAT™ בכל ארה”ב (הודעת איתמר מדיקל )

איתמר מדיקל (TA.ITMR) מדווחת היום על מעבר למתכונת מלאה של הסכם השיווק האסטרטגי עם ענקית המכשור והציוד הרפואי מדטרוניק (Medtronic, Inc.). במסגרת ההסכם המורחב, מדטרוניק תתמוך בפעולות להעלאת המודעות למוצר ה-WatchPAT של איתמר מדיקל בפריסה ארצית בכל ארה”ב. המעבר להסכם במתכונת מלאה התאפשר לאחר השלמת תקופת פיילוט של שנה, בה פעילותה של מדטרוניק הוגבלה לאזור גיאוגרפי אחד בלבד בארה”ב. 

מדטרוניק הינה מהחברות המובילות בעולם בתחום הטכנולוגיות הקרדיולוגיות ותשווק ביחד עם איתמר את ה-WatchPAT לאבחון הפרעות נשימה בשינה של איתמר מדיקל וזאת כחלק מפתרון כולל שמדטרוניק תציע לרופאים המתמחים באלקטרופיזיולוגיה קרדיולוגית בארה”ב. למדטרוניק תינתן בלעדיות לשיווק מוצר ה-WatchPAT ברחבי ארה”ב בתחום הקרדיולוגיה של פרפור עליות ((Fibrillation Atrial, בעוד איתמר מדיקל תהיה רשאית לפעול במקביל באופן עצמאי להמשך שיווק מוצריה, לרבות ה-WatchPAT, בארה”ב. ההתקשרות בין החברות תהא למשך תקופה של 13 חודשים, קרי עד חודש אפריל 2016, והצדדים יוכלו לבחון ולשקול את המשך ההתקשרות בהסכם לאחר חלוף שנה.

הסכם זה ממשיך את תנופת ההסכמים עליהם חתמה החברה בשנה האחרונה ברחבי העולם, כולל הסכם עם International LLC Arterial Health ((AHI בארה”ב, מפיץ מוביל בתחום שירותי דיאגנוסטיקה, עם Beijing Viable Medical Investment Co. Ltd. בסין, עם תאגיד הענק הרב-לאומי Philips Respironics GK ביפן, ועם Nihon Kohden Corporation, תאגיד ענק המתמחה בתחומי הייצור, הפיתוח וההפצה של מכשור רפואי אלקטרוני ביפן.

מנכ”ל איתמר מדיקל, גלעד גליק אמר: “הסכם השיווק עם מדטרוניק והמעבר למתכונת מלאה המבטיחה שיווק מוצר ה-WatchPAT בכלל ארה”ב, כמו גם שיתוף הפעולה עם חברה בסדר גודל שכזה מהווים עדות לצורך ההולך וגובר בביצוע בדיקות אבחון לבעיות נשימה בשינה בתחום הקרדיולוגיה והזדמנות עסקית חשובה עבורנו. אנו נפעל למקסם שיתוף פעולה זה לטובת המשך חדירה לשוק היעד המרכזי בארה”ב ולסייע באבחון הסובלים מבעיות נשימה בשינה כחלק משיפור תוצאות של פרוצדורות קרדיולוגיות”.

  

איתמר מדיקל מפתחת מכשירים רפואיים לא חודרניים תוך שימוש באות ה- PATTM (Peripheral Arterial Tone). מכשיר ה-WatchPAT מודד שינויים בנפחי הפעימה העורקיים ההיקפיים של המטופל באמצעות חיישני אצבע בלתי פולשניים דמויי אצבעון. ה-WatchPAT הוא מכשיר ביתי לאבחון בעיות נשימה בשינה אשר משלב שימוש קל ונוח למשתמש ומדדים קליניים מדוייקים. הבדיקה מאושרת רגולטורית בשווקים מובילים בכל העולם ובעלת שיפוי ביטוחי בארה”ב, ביפן, ובישראל.

אודות איתמר מדיקל בע”מ

איתמר מדיקל בע”מ הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. החברה פועלת מפארק התעשייה בקיסריה ועוסקת מאז היווסדה במחקר ובפיתוח של מיכשור רפואי לא פולשני לצורכי דיאגנוסטיקה מבדלת, לרבות בתחום הרפואה הקרדיולוגיות ובתחום הפרעות הנשימה. שני קווי המוצר הראשונים של איתמר מדיקל, המבוססים על פיתוח ייחודי של החברה, הם ה-WatchPAT מכשיר ביתי לאבחון הפרעות נשימתיות בשינה, וה-EndoPAT המכשיר היחיד המאושר על ידי ה-FDA בארה”ב לבדיקת תפקוד האנדותל (תפקוד עורקים), ולהערכת סיכון למחלת העורקים הכליליים ולמחלות קרדיו-וסקולריות אחרות.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה