משה”ב מחדד את התקנות של ביצוע קמפיינים פירסומיים/שיוקיים של קופות החולים, כך מדווח היום דהמרקר.
זאת לאור מס’ חריגות, לדעת המשרד שנעשו לאחרונה ע”י קופות חולים אשר נתנו חסות לאירועים שאינם קשורים לבריאות. כך למשל, השתתפה כללית בשבוע האחרון בכנס של איגוד השיווק ואף דובר מטעמה הציג פעילויות שמבצעת הקופה מול מבוטחיה, כאשר עלות ההשתתפות הוערכה בעשרות אלפי ש”ח.
לאור זאת, ואירועים נוספים העביר לפשיץ לקופות מכתב בו דרש להקפיד על כך שהוצאות פירסומיות ושיווקיות שמבצעת הקופה יהיו מיועדות לקידום בריאות בלבד.
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!