ITGI מדיקל מפרסמת את תוצאות הרבעון השלישי של 2010

גידול של 316% בהכנסות ITGI מדיקל לכ-1.5 מיליון ש”ח; ירידה של 65% בהפסד הנקי לכ-635 אלפי ש”ח.

תוצאות לתשעת החודשים הראשונים של 2010: גידול של 131% בהכנסות לכ-3.9 מיליון ש”ח

גידול ברווח גולמי לכ- 1.1 מיליון ש”ח. ירידה של 20% בהפסד הנקי בנטרול הוצאות שאינן במזומן לכ-5.2 מיליון ש”ח

חברת ITGI מדיקל, העוסקת במחקר פיתוח, ייצור ושיווק של קבוצת סטנטים חדשניים המכוסים ברקמה מן החי, מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי של 2010 וממשיכה להציג צמיחה בהכנסות, גידול ברווח הגולמי וקיטון בהפסד הנקי. חברת ITGI מדיקל מדווחת על גידול של 316% בהכנסות ברבעון השלישי של 2010 לכ-1.5 מיליון ש”ח בהשוואה להכנסות של כ-366 אלפי ש”ח ברבעון המקביל אשתקד וגידול בשיעור של 17% בהשוואה להכנסות של כ-1.3 מיליון ש”ח ברבעון השני של 2010. הגידול בהכנסות נובע מהמשך שיווק סטנט ה-Over & Under ® וסטנט ה-Aneugraft® והמשך חתימה על הסכמי הפצה חשובים במדינות מפתח. בתשעת החודשים הראשונים של 2010 רשמה ITGI מדיקל גידול בשיעור של 131% בהכנסות לכ-3.9 מיליון ש”ח בהשוואה לכ-1.7 מיליון ש”ח בתקופה המקבילה אשתקד.  

שיפור נוסף נרשם בשורת הרווח הגולמי של ITGI מדיקל, זה הרבעון הרביעי ברציפות, שהסתכם ברבעון השלישי של 2010 בכ-472 אלפי ש”ח, בהשוואה להפסד גולמי של 91 אלפי ש”ח ברבעון המקביל אשתקד. בהשוואה לרבעון השני של 2010 נרשם גידול ברווח הגולמי בשיעור של כ-29%. בתשעת החודשים הראשונים של 2010 עברה ITGI מדיקל לרווח גולמי של כ-1.1 מיליון ש”ח בהשוואה להפסד גולמי של 808 אלפי ש”ח בתקופה המקבילה אשתקד. המעבר לרווח גולמי נבע מהתייעלות בייצור.  

ההפסד התפעולי של ITGI מדיקל ברבעון השלישי של 2010 הסתכם בכ-2.27 מיליון ש”ח, בדומה להפסד התפעולי ברבעון המקביל וזהה לזה ברבעון הקודם. ההפסד התפעולי של ITGI מדיקל בתשעת החודשים הראשונים של 2010, בנטרול הוצאות שאינן במזומן בגין תשלום מבוסס מניות ושיערוך אופציות סחירות, קטן בכ-13% ל-5.3 מיליון ש”ח. 

ההפסד הנקי של ITGI מדיקל ברבעון השלישי של 2010 הסתכם בכ-635 אלפי ש”ח, ירידה של 65% בהשוואה להפסד נקי של כ-1.8 מיליון ש”ח ברבעון המקביל וירידה של 76% בהשוואה להפסד נקי של כ-2.63 מיליון ש”ח ברבעון הקודם. ההפסד הנקי של ITGI מדיקל בתשעת החודשים הראשונים של 2010, בנטרול הוצאות שאינן במזומן בגין תשלום מבוסס מניות ושיערוך אופציות סחירות, הסתכם בכ-5.2 מיליון ש”ח – ירידה של 20% בהשוואה להפסד נקי של כ-6.5 מיליון ש”ח בתקופה המקבילה. 

ההון העצמי של החברה גדל לכ-13.3 מיליון ש”ח נכון לסוף הרבעון השלישי של 2010 כתוצאה מהנפקת זכויות ומימושי אופציות, כ-9 מיליון ש”ח בשנת 2009 וכ-16 מיליון ש”ח בשנת 2010.  

ישראל שרייבר, מנכ”ל ITGI מדיקל, מציין כי “אנחנו מרוצים מהשיפור העקבי במכירות המלווה בגידול ברווח הגולמי, בהתאם ליעדים שהצבנו לחברה. אנחנו מזהים עניין הולך וגובר בטכנולוגיה הייחודית שלנו ובסדרות הסטנטים שפיתחנו מצד גורמים בשוק. התעניינות זו לצד המשך ההשקעה בפיתוח מוצרים יסייעו לנו בהמשך חיזוק מעמדה וערכה של החברה ובהגדלת המכירות”.

חברת ITGI מדיקל ממשיכה להרחיב את מכירת סטנט ה- Over & Under ® וסטנט ה-Aneugraft® לשימוש קרדיולוגי ומתקדמת בהיערכותה לקראת הגשה לאישור FDA בארה”ב. במקביל, כחלק מחיזוק התשתית הקלינית והמדעית החברה מבצעת ניסוי רב משתתפים (SLEEVE III) במספר אתרים להוכחת עליונותו של הסטנט שלה בשחזור עורקים לאחר ניתוחי מעקפים. בתחום הנוירולוגי השלימה החברה בהצלחה השתלת הסטנט הייחודי שלה, ה-Aneugraft®, בכ-20 חולים במסגרת ניסיונית מקדמית ובתוצאות טובות. החברה אף נכנסה לאינדיקציות נוספות ודיווחה על הצלחה בחמש השתלות ניסיוניות ראשונות של הסטנטים שלה באינדיקציות פריפריאליות של הכבד ושל האזור שמתחת לברך וקיבלה את האישור האירופי,CE Mark , לסטנטים ייחודיים בקוטר שניים וחצי מילימטר בלבד המתאימים במיוחד לטיפול בחסימה של עורקים קטנים בגוף.

 אודות ITGI Medical

ITGI מדיקל הינה חברה ביוטכנולוגית העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של סטנטים חדשניים וייחודיים מצילי חיים המכוסים ברקמה מן החי. מוצר הדגל הראשון של החברה, סטנט Over and Under®, המיועד לטיפול בעורקים של הלב, מאושר לשיווק באירופה (אישור CE Mark) ונמצא בשימוש מסחרי במספר מדינות ביבשת. החברה עוסקת בפיתוח של סטנטים מכוסים נוספים לטיפולים באינדיקציות נוספות של הצרויות עורקים ומפרצות בתחום המוח. שוק הסטנטים העולמי מוערך בכ-6.4 מיליארד דולר מהם כ-37% בארה”ב והיתר בשאר העולם. שוק הסטנטים לטיפול במפרצות מוח, תחום פעילות נוסף בו מתעתדת ITGI מדיקל לפעול, נמצא בהתהוות ומוערך בכ-700 מיליון דולר בשנה וצפוי לגדול עד לכ-930 מיליון דולר עד 2012.

נמסר על ידי יח”צ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה