אלי-לילי מציגה תמונה מבטיחה של צמיחה לשנים הקרובות (Pharmatimes)

אלי-לילי הודיעה כי העבירה עדכון מבטיח לאנליסטים מוול סטריט, אך הערכתה לעלייה של 5% בלבד ברווח למניה ב-2007 הותירה את האנליסטים לא כל כך חיוביים…

בפגישה השנתית עם קהילית המשקיעים בניו-יורק, החברה העריכה רווח של 3.25-3.35 $ למנייה בשנה הבאה, הערכה שהייתה נמוכה מזו של חלק מהאנליסטים.

עם זאת, לילי ציינה שהערכות האנליסטים אינן לוקחות בחשבון דילול של 0.1 $ למניה כתוצאה מהרכישה המתוכננת של חברת ICOS בסך של 2.1 מיליארד $.

בשנה הבאה, הגידול הצפוי במכירות יעמוד על מספר דו ספרתי או לפחות חד ספרתי גבוה, בעיקר על בסיס מגמת הגידול בתכשיר להפרעות זקפה, סיאליס, סימבלתה – לטיפול נוגד דכאון וכאבים, תרופה חדשה לסוכרת Byetta , והתכשיר לסרטן – Alimta , בנוסף לפורטיאו לאוסטיאופורוזיס. לעומת זאת, היקף המכירות של התכשיר הגדול ביותר כיום של לילי, הזיפרקסה (לסכיזופרניה והפרעות נפשיות), אינו צפוי להשתנות.

מבחינת הצנרת, לחברה יש כיום 30 תרופות חדשות בפיתוח, מהן 19 כבר ב-Phase II ומעלה.

בפיתוח מתקדם נמצאת התרופה האנטיתרומבוטית prasugrel שצפוייה לקבל אישור במהלך 2007. ב-2008 מצפה לילי להשיק את התרופה החדשה לסרטן המוח, enzastaurin , אשר נמצאת גם ב-Phase III  לטיפול בלימפומה שאינה הודג’קין וצפוייה לקבל אישור ב-2010. גם Arzoxifene ,  למניעה של אוסטיאופורוזיס, צפויה לקבל אישור ע”י ה-FDA ב-2009.

לילי אף הודיעה שהיא מצפה לאישור האויסטה, התרופה לאוסטיאופורוזיס, כטיפול מניעתי של סרטן השד לנשים מתאימות לאחר גיל המעבר, וזאת לאחר שהוגש תיק רישום לאינדיקציה זו על בסיס 4 מחקרים קלינים.

לדיווח ב-pharmatimes

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה