הקניית כישורי קבלת היסטוריה מינית לסטודנטים בשלב מוקדם (Medical Teacher)

מחקר חדש נועד להעריך את חשיבות שילוב לימודים ללקיחת אנמנזה והיסטוריה מינית בתכנית הלימודים של סטודנטים לרפואה, והתפקוד שלהם בזמן מבחנים להערכת הכישורים הקליניים.

החוקרים התייחסו לחומר קריאה שניתן לסטודנטים, קבוצות דיון קטנות, סדנה בנושא בסופי שבוע וביצועיהם במבחנים להערכת כישורים קליניים.

הסדנה זכתה לדירוג הגבוה ביותר מצד הסטודנטים, בעוד שמשימות הקריאה זכו לציונים הנמוכים ביותר בעיניהם. 84% מהסטודנטים הציגו לפחות שאלה אחת בתחום המין בזמן קבלת אנמנזה במהלך מבחנים להערכת כישורים קליניים.

החוקרים לא הצליחו לזהות פקטורים שעשויים לנבא את תוצאות לקיחת אנמנזה הכוללת התייחסות לנושא המין.

Medical Teacher, Volume 28, Number 2, March 2006, pp. 184-186(3)

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה