ועדת הבריאות של אנגליה מאיצה בקרנות של NHS להתקדם מהר יותר עם נושא המרשמים האלקטרונים (מתוך E-Health Insider)

ועדת הבריאות ייעצה לקרנות של בתי החולים באנגליה להתקדם מהר יותר עם נושא המרשמים האלקטרונים ועם השימוש ברובוטים בכדי למכן את בתי המרקחת בבתי החולים.

הסקירה של ועדת הבריאות דירגה 18 קרנות של בתי חולים כמעולות (הדירוג הכי גבוה), 12 כחלשות (הדירוג הכי נמוך), 70 כטובות ו-73 כסבירות-ממוצעות.

הדו”ח הלאומי של National Patient Safety Agency ו- Learning System data, שצותתו על ידי ועדת הבריאות, הראו ש-41,220 (9%) מכל התקריות, שדווחו באנגליה ובויילס, היו קשורים לתרופות בשנה, שהסתיימה ביולי 2006 וש-95% מתקריות אלה לא גרמו או גרמו נזק קל לחולים.

הסקירה מזהה אינדיקטורים, שהקרנות יכולות להשתמש בהם בכדי להעריך את ההתקדמות שלהם בנוגע לשימוש ב-IT, אך לא כוללים התייחסות ספציפית ל-IT. האינדיקטורים מכסים טווח של נושאים, החל מאחוזים של חולים, שעברו ריאיון מקיף בנוגע לתרופות שלהם, וכלה בשאלה של האם לחולים יש תיעוד מלא של התרופות, שהם נוטלים, עבור שהות שלהם בבית חולים.

ועדת הבריאות רואה במרשמים אלקטרונים ובבתי מרקחת רובוטים כ”מאפשרים” ולא כ”אינדיקטורים”, אך ניתן לטפל בחלק מהנושאים המועלים באינדיקטורים על ידי התקדמות עם המרשמים האלקטרונים.

כשמרשם אלקטרוני קשור לתיק החולה האלקטרוני, התערבויות כגון קיום אלרגיות של החולה לתרופות, הופכות לאפשריות.

בסך הכללי, על הקרנות לוודא, שמרשמים אלקטרונים לא מכניסים טעויות ושמשתמשים בהם בבטיחות.

E-Health Insider

לידיעה ב-NeLM

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה