האם חדרי המיון בארצות הברית נמצאים במשבר?

על פי שלושה דוחות חדשים, לחדרי המיון בארצות הברית יש בעיות הכוללות: חוסר בכוח אדם, עומס עבודה וחוסר יכולת להתמודד עם משבר בין אם הוא פנדמיה, מתקפה או אסון טבע.

האמריקאים סומכים על יחידות המיון ושרותי הרפואה הדחופים בהצלת החיים שלהם, כשמחלה פתאומית או כשאסון מכים, אך השירותים שלהם לא ממומנים כראוי ולעיתים קרובות לא עומדים בציפיות.

חדרי המיון אינן מוכנות להסתערות, שהם עשויים לעמוד בפניה במקרה של אירוע חירום כגון: הוריקן, התקפת טרור או פנדמיה. יוצרי הדוחות מקווים שהם יוכלו להדהים את כל האומה בעזרת הממצאים שלהם.

הגוף הבלתי תלוי, שמייעץ לממשלה בעניינים רפואיים, הגיש שלושה דוחות בנוגע למצב השביר של חדרי המיון בארצות הברית. חדרי המיון הם המקור העיקרי לטיפול רפואי עבור חולים רבים, שאינם מבוטחים ובערבים ובסופי שבוע, כשהקליניקות סגורות.

בכל שנה בארצות הברית יש כ-114 מיליון ביקורים בחדרי המיון, 16 מיליון מתוכם מגיעים באמבולנס. בשנת 2002, 43% מכלל האשפוזים בארה”ב הגיעו דרך חדרי המיון.

למרות העלייה בתשומת הלב הממוקמת בחדרי מיון ובמוכנות לקראת אסון בארה”ב לאחר התקפות ה-11 בספטמבר,  יחידות המיון קיבלו רק 4% מתוך 3.38 ביליון דולר בשנת 2002 ו-2003. הדוח לא הציג נתונים עבור השנים 2004 ו- 2005. התוצאה הייתה שרק מעט בתי חולים ורופאי חדר מיון עברו הכשרה מינימלית למוכנות לקראת אסון.

למעטים יותר יש גישה לציוד הגנה אישי. ייתכן ובתי החולים הגיעו לקצה הגבול והם חסרי יכולת לספוג עליה משמעותית כלשהיא של נפגעים. בנוסף, אספקה של ציוד קריטי של בית חולים כגון : מקלחות טיהור, ונטילטורים ומיטות ביחידה לטיפול נמרץ, אינם מספיקים ואף לקוים.

מומחים אומרים, שאף אחת מהתלונות אינה חדשה, ועדיין מעט נעשה בנוגע לבעיה, אולי מכיוון שמערכת הרפואה בארה”ב נסמכת בכבדות על יוזמה פרטית.

יש לפצות בחזרה את בתי החולים עבור הכמויות הרבות של טיפולי טראומה וטיפול נמרץ, שהם מספקים ללא פיצוי. אחרת קיימת סכנה של הריסת התשתית של חדרי המיון שכל האמריקאים תלויים עליה. על מנת לעשות זאת הדוח קורא להקמת קרן של 50 מיליון דולר.

על הממשלה לעבוד על מנת לוודא שבתי החולים ויחידות טיפול נמרץ יוכלו לתקשר עם המשטרה, יחידות כיבוי האש וגופי חירום אחרים, דבר שרבים מהם אינם יכולים לעשות כיום.

חלק משירותי החירום הרפואי של האומה מנוהלים בצורה מוניציפלית, בעוד שאחרים מנוהלים בצורה פרטית. חלק מאורגנים תחת יחידות כיבוי אש, בעוד שאחרים מנוהלים בידי בתי החולים או ארגוני רפואה אחרים וכולם צריכים לעבוד בקואורדינציה.

הדוח המליץ על הקמת קרן של 88% מיליון דולר על מנת שפרויקטים אלה ימצאו את דרכם לאוויר החופשי.

לבסוף הועדה המליצה על כך שבתי החולים צריכים להפסיק להפנות אנשים לחדרי המיון ולהשאירם בבתי החולים בכדי לא להכביד על המערכת.

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

  • האם יש תועלת לאיזון אינטנסיבי של רמות הסוכר בדם במבוגרים במצב קשה? (NEJM Evidence)

    האם יש תועלת לאיזון אינטנסיבי של רמות הסוכר בדם במבוגרים במצב קשה? (NEJM Evidence)

    איזון אינטנסיבי של רמות הסוכר בדם אינו מפחית את הסיכון לתמותה בחולים במצב קריטי, בהשוואה לאיזון קונבנציונאלי של רמות הסוכר בדם. מנגד, מהנתונים שפורסמו בכתב העת NEJM Evidence עולה כי איזון הדוק של משק הסוכר מעלה פי שלוש את הסיכון להיפוגליקמיה חמורה. ברקע למחקר מסבירים החוקרים כי לא ידוע אם איזון הדוק של משק הסוכר […]

  • גורמי סיכון להיצרות בהשקה לאחר ניתוח כריתת וושט (BMC Cancer)

    גורמי סיכון להיצרות בהשקה לאחר ניתוח כריתת וושט (BMC Cancer)

    מתוצאות מחקר חדש שפורסמו בכתב העת BMC Cancer עולה כי דלף מהשקה, מחלות לב וכלי דם וסוכרת הינם גורמי סיכון אפשריים להיצרות בהשקה של הוושט בחולים לאחר כריתת וושט. מטרת המחקר הנוכחי הייתה לבחון גורמי סיכון להיצרות בהשקה בחולים עם סרטן וושט לאחר כריתת וושט. היצרות בהשקה הינה הסיבוך ארוך הטווח הנפוץ ביותר בחולים לאחר […]

  • נתוני עולם אמיתי תומכים בתועלת של בדיקות סקר לאוסטיאופורוזיס בנשים מבוגרות (Bone)

    נתוני עולם אמיתי תומכים בתועלת של בדיקות סקר לאוסטיאופורוזיס בנשים מבוגרות (Bone)

    במאמר שפורסם בכתב העת Bone מדווחים חוקרים על תוצאות מחקר עולם-אמיתי התומכות בתועלת של בדיקות סקר לאוסטיאופורוזיס של נשים מבוגרות והפניית אלו עם אבחנה של אוסטיאופורוזיס, עם עליה משמעותית בשיעורי הטיפול והפחתת הסיכון לשברים. מטרת המחקר הנוכחי הייתה לבחון את שיעורי הטיפול והסיכון לשברים בנשים מבוגרות במחקר מבוסס-אוכלוסייה בו נשים עם אבחנה של אוסטיאופורוזיס הופנו […]

  • האם אלבומין מסייע בחיזוי תוצאות דלקת חדה של הלבלב? (BMC Gastroenterol)

    האם אלבומין מסייע בחיזוי תוצאות דלקת חדה של הלבלב? (BMC Gastroenterol)

    במאמר שפורסם בכתב העת BMC Gastroenterology מדווחים חוקרים על תוצאות מחקר חדש, מהן עולה כי ריכוז אלבומין בדם בתוך 24 שעות מאשפוז מהוות סמן פרוגנוסטי חשוב בחולים עם דלקת לבלב חדה, עם יעילות גבוהה במיוחד בחיזוי נזק בלתי-הפיך לתפקוד איברים ותמותה. מטרת המחקר הנוכחי הייתה לבחון את הקורלציה בין ריכוז אלבומין בדם בתוך 24 שעות […]

  • ירידה בסיכון להתפתחות Long COVID מתחילת המגפה (N Engl J Med)

    ירידה בסיכון להתפתחות Long COVID מתחילת המגפה (N Engl J Med)

    הסיכוי להתפתחות Long COVID פחת משמעותית מתחילת המגפה, ממצאים המספקים זיק של תקווה וסימן להתקדמות במאבק כנגד הנגיף, כך עולה מתוצאות מחקר חדש שפורסמו בכתב העת New England Journal of Medicine. החוקרים כותבים כי הירידה הנ”ל נובעת מהפצת החיסונים ושינויים בנגיף עצמו. במקרים של Long COVID החולים סובלים מתסמינים לאורך חודשים או שנים לאחר הזיהום […]

  • עדויות חדשות מצביעות על קשר חלש בין מזון אולטרה-מעובד ובין סוכרת מסוג 2 (מתוך כנס NUTRITION)

    עדויות חדשות מצביעות על קשר חלש בין מזון אולטרה-מעובד ובין סוכרת מסוג 2 (מתוך כנס NUTRITION)

    מנתונים חדשים שהוצגו במהלך כנס NUTRITION עולה כי צריכה רבה יותר של מזון אולטרה-מעובד לא לוותה בעליה משמעותית בסיכון לסוכרת מסוג 2 במבוגרים בגיל העמידה. החוקרים ביקשו להבין טוב יותר כיצד מזון אולטרה-מעובד, מרכיב מרכזי בדפוסי התזונה בארצות הברית התורם ליותר מ-60% מהצריכה הקלורית, עשוי להשפיע על הסיכון לסוכרת. הם מסבירים כי מחקר קודם הראה […]

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה