רמדיה חוזרת במחירים נמוכים והתחייבות לאמינות (YNET)

מותג רמדיה חוזר לשוק…היום הודיעו הבעלים החדשים של רמדיה על חזרת המותג לשוק. האסטרטגיה השיווקית – להחזיר את האמון ולהוריד מחירים…נקודת המוצא הקיימת היא נתח שוק של 5% בתחליפי החלב ו-20% בדייסות..

לדיווח ב-YNET

הערת המערכת: עוד שנה או שנתיים זה יהיה ודאי ניתוח מקרה מעניין בפקולטות שונות למנהל עסקים ושיווק…על פניו, נראית החלטה מוזרה לבחור במותג שהקונוטציה הראשונית שלו מתקשרת לקטסרטרופה, מחדלים וחוסר אמינות…

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה