ב”יח אסותא בפתח תקווה פותח חדר ניתוח ייעודי לניתוחי עיניים (אסותא)

בית החולים אסותא בפתח תקווה פותח חדר ניתוח ייעודי לניתוחי עיניים בעלות של מליון וחצי שקל. חדר הניתוח המצטרף לששה הקיימים כבר בקמפוס בית החולים, נפתח במסגרת התרחבות והוספת מחלקות חדשות בתחומו. לשם איבזורו של חדר הניתוח החדש נרכש ציוד טכנולוגי ייעודי המאפשר לרופאים המנתחים לשפר את איכות ביצוע הניתוחים וטיפולי העיניים.

הטכנולוגיות שנרכשו הן מיקרוסקופ ניתוחי בעל יכולות צפייה חדות במיוחד, מכשיר פקו לטיפול בקטרקט ושולחן טיפולים מיוחד. המיקרוסקופ החדש מעניק למנתח איכות תמונה טובה וחדה יותר, על ידי מתן שליטה בעצמת התאורה שמתקבלת משני מקורות אור. מכשיר הפקו, לטיפול בקטרקט, חודר אל העדשה הפגומה ושואב אותה דרך חתך של שלושה מילימטר. לאחר השאיבה מוכנסת עדשה מלאכותית המקופלת בתוך מזרק ומושתלת במקומה של הישנה. שולחן הטיפולים שבו יתבצעו הניתוחים הוא ארגונומי בעיקרו ומאפשר הטיית ראשו של המטופל תוך כדי ניתוח, דבר המקל על עבודתו של המנתח.

בחדר הניתוח החדש יבוצעו ניתוחי עיניים שונים ביניהם השתלות קרנית, קטרקט, תיקוני פזילה, ניתוחי קטרקט ופלסטיקה של העין. לדברי רופא העיניים ד”ר דני זקש, חדר הניתוח החדש יענה על צורך של אלפי ישראלים הזקוקים לניתוחי עיניים: “מדי שנה מבוצעים בישראל כ- 33 אלף ניתוחי קטרקט בשנה, על כן פתיחת חדר הניתוח נוסף המיועד לעייניים יישפר את איכות הטיפול ואת זמן ההמתנה לניתוח. זאת ועוד הוא ישרת את מבוטחי כל קופות החולים”.  

מקור: דוברות ויחסי ציבור אסותא.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה