לראשונה מאז המשבר: רמדיה חוזרת לפרסם בטלוויזיה

לראשונה מאז פרוץ משבר רמדיה, העלתה החברה קמפיין טלוויזיה לדייסות, במטרה לייצב את נתח השוק שלה בקטגוריה ואף להגדילו. לאחר המשבר יצאה רמדיה בקמפיין תדמית קצר בעיתונות בו הודיעה כי מוצרי החברה מאושרים על ידי פרופ’ אדלשטיין.

לכתבה ב ynet

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה