99% ממשתתפי סקר העדפות מידע באי-מד סבורים שאתר מוצר רפואי הוא בעל חשיבות מקצועית ושיווקית גבוהים ביותר

בסקר שהורץ במהלך השבוע האחרון באתר השתתפו 132 מנויים. ע”פ תוצאות הסקר שיעור גבוה מאוד של 85% מהמשיבים סבור שאתר מוצר רפואי הכולל מידע ועדכונים על המוצר יתרום רבות לציבור הרופאים מחד ולחברה המשווקת מאידך. 14% נוספים סבורים שהאתר יתרום יותר לציבור הרופאים מאשר לחברה המשווקת.

הפעילות הנוכחית של צוותי התעמולה שלרוב עושים שימוש בחומר כתוב בביקוריהם אצל הרופאים זכתה להכרה בינונית. רק 42% העריכו את שיטת הפעולה הנוכחית כיעילה וכאפקטיבית מאוד, ו-48% דירגו את היעילות והאפקטיביות כ”בינוניים” בלבד.

כאשר נשאלו המנויים לגבי האפשרות של שימוש באתר המוצר בזמן שיחה עם הרופא, 58% סברו שביקור משולב ביקור באתר אינטרנט של המוצר יהיה מאוד אפקטיבי ויעיל, עוד 31% סברו ששיטה זו עשוייה לתרום (כלומר, 89% ראו אפשרות זו בחיוב !!) , ורק 11% הגיבו בספקנות או בשלילה.

תוצאות סקר זה מלמדות כי לשיעור גבוה מאוד של הרופאים המנויים באי-מד יש עניין ונכונת להיעזר באתרי מוצר של חברות התרופות והציוד, אם באופן עצמאי , ואם באופן מודרך במסגרת פגישה מקצועית עם נציג.

גישה זו נדונה גם בכנס השיווק הרפואי בעידן האינטרנט שהתקיים לפני כחודשיים שבה התייחסו לפעילות זו גם אביעד גוז, מנכ”ל מומנטום, וגם ד”ר דרור דיקר, מנהל מח’ פנימית בקמפוס גולדה. (להאזנה וצפייה בהרצאות מהכנס – הקלק כאן להרצאתו של אביעד גוז, וכאן להרצאתו של ד”ר דרור דיקר).

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה