ה-ACC וה-AHA ממליצים על שימוש תומך ב-abciximab במטופלים העוברים PCI ושאין להם התוויות נגד לתכשיר

הנחיות טיפול חדשות של הקולג’ האמריקאי לקרדיולוגיה (ACC )  ושל הסתדרות הלב האמריקאית (AHA ) הממליצות על שימוש בתכשיר ( ReoPro (abciximab באוטם חריף של שריר הלב (STEMI ) במטופלים העוברים פרוצדורה של בלון או סטנט.

התכשיר, חוסם גליקופרוטאין IIb/IIIa מותווה כטיפול תומך ב-PCI למניעה של סיבוכי איסכמיה קרדיאלית. תקציר ההנחיות ה-ACC וה-AHA לחולים עם STEMI פורסמו ב-13/7 ב- Circulation . בנוסף, ההנחיות יוצגו גם במלואן בגיליון ה-21 ליולי של הג’ורנאל של ACC .

מכיוון שהתכשיר עלול להגביר את הסיכון לדימומים, השימוש בו אסור במצבים הקליניים הבאים:

דימום פנימי פעיל, דימום גסטרואינטנסיאלי (GI ) או מאברי המין/שתן  (GU ) משמעותי ב-6 השבועות האחרונים, היסטוריה של  אירוע מוחי וסקולרי (CVA ) בשנתיים האחרונות, או CVA עם תוצאות קליניות ומגבלות משמעותיות נוכחיות, דימום חולני, שימוש בתכשירים אנטיקואגולנטים ב-7 הימים הקודמים (אלא אם כן זמן התרומבין קטן מחצי זמן הבדיקה), רמת תרומבוסיטופניה קטנה מ-100,000 תאים/מיקרול, ניתוח רציני ב-6 השבועות האחרונים, גידול תוך גולגלתי, ליקוי ורידי-עורקי, מפרצת, יתר לחץ דם חמור שאינו בשליטה, היסטוריה מתועדת של דלקת כלי דם, שימוש תוך ורידי בדקסטרן לפני ה-PCI , או כוונה לשימוש בו במהלך ההתערבות ורגישות ידועה לאחד ממרכיבי התכשיר, או לפרוטאינים ממקור עכברי.

לדיווח ב-druginfo




0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה