PEG-INTRON REDIPEN – אביזר חדש לשיפור אופן הטיפול בהפטיטיס C באמצעות פגינטרון

חברת שרינג פלאו הכריזה היום על קבלת האישור של ה- FDA לתכשירה

 PEG-INTRON REDIPEN , עט למילוי התכשיר ( PEG-INTRON® (peginterferon alfa-2b בצורת אבקה, לטיפול בהפטיטיס C .

צורת מתן זו היא הראשונה והיחידה אשר אושרה לטיפול של פגיליט אינטרפרון. הטיפול כידוע ניתן בשילוב עם ריבוירין (רבטול) כטיפול סטנדרטי בהפטיטיס C כרוני. יתרון ה-REDIPEN הוא היותו פשוט ונוח יותר לטיפול מאשר המתן המסורתי בהזרקה, ומעניק ביטחון למטופל שהוא משתמש במינון הנכון.

הטיפול המשולב של פגינטרון, במינון המתאים למשקל גוף המטופל, יחד עם הרבטול בקפסולות, הוכח כיעיל להפטיטיס C כרוני, והשיפור של ה- REPIDEN יסייע בהיענות המטופלים, כך סבורים המפתחים ורופאים מובילים בתחום.

ה-REDIPEN הוא לשימוש חד פעמי, למינון יחיד המאפשר למטופל לבצע את ההזרקה בשלושה צעדים פשוטים: ערבוב, חיוג ואספקה. הערבוב מתבצע באמצעות ניעור של האבקה עם מיים, לפי סימון מתאים בעט. החיוג מאפשר למטופל לבחור את המינון האינדבדואלי שלו, והאספקה  להזרקת המינון המבוקש.

ה- REDIPEN יהיה זמין בשוק בארבעה חוזקים של 50, 80, 120 ו- 150 מק”ג, כשלכל חוזק סימון בצבע שונה וכפתור מינון מתאים. החברה תפיץ עם האביזר גם הדרכה באמצעות ברושור וסרט וידאו למטופלים ולאנשי המקצוע.

נשיא האגודה האמריקאית לכבד, אלן בראונשטיין סבור שפיתוח ה-REPIDEN יאפשר קלות שימוש ופתרון לחולים שהשימוש בשיטה המסורתית היה עלול לגרום להם להפסיק את הטיפול.

ה-REDIPEN צפוי להיות בשוק בתחילת 2004 , אך הוא כבר זמין באירופה ומדינות נוספות.

לעיון בהודעה המלאה – טקסט

לעיון בהודעה באמצעות סרט וידאו – לחץ כאן (הקישור לוידאו בצד ימין למעלה במסך)

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה