NICE מפרסם המלצותיו לגבי שימוש ב- DVT בחולי AMD

ה- NICE , המרכז להערכת טכנולוגיות ותרופות באנגליה, פרסם את המלצותיו והערכותיו לגבי השימוש בטכנולוגיית ה- DVT לטיפול בחולי AMD . המלצות אלה אמורות להיות הבסיס לאישור הטיפול ומימונו במסגרת משרד הבריאות הבריטי.

המלצות ה- NICE הן כלדקמן:

1- טכנולוגיית ה-PDT מומלצת לחולים ב- age-related macular degeneration או (AMD ) שאובחנו כחולים “קלסיים” ללא CNV נסתר, אשר תיקון הראייה המיטבי בהם מגיע לרמה של 6/60 או יותר. הטיפול חייב להתבצע על ידי מומחה המנוסה בשימוש בטכנולוגיית ה- DVT .

2- ה- PDT אינו מומלץ לטיפול באנשים אשר שאינם predominantly classic subfoveal CNV הסובלים מהתנוונות הקשורה בגיל. זאת למעט אנשים הנכללים או שיכללו בטיפול במסגרת מחקר קליני.

3- השימוש ב- PDT ב- CNV נסתר קשור להתנוונות הקשורה בגיל לא נלקחה בחשבון בגלל ש- (verteporfin (Visudyne לא היה מאושר לאינדיקציה זו בזמן שביצוע הערכה זו של ה- NICE החל. לא ניתנה כל המלצה לשימוש בטכנולוגיה זו במצב זה.

4- מטופלים אשר מקבלים כעת טיפול ב- PDT עלולים לסבול מפגיעה במידה והטיפול בם ייעצר באופן בלתי צפוי. לכן, יש לאפשר למטופלים אשר כבר החלו טיפול בעת פרסום המלצות אלה, להמשיך בטיפול, עד שמצבם הקליני יאפשר הפסקתו.

ה- NICE מבצע גם הערכה כלכלית וכמותית לשימוש ולעלות הטיפול הצפוייה בטכנולוגיה. באנגליה הצפי הוא לסד”ג של 5000 עד 7500 מקרים חדשים המתאימים להנחיות הטיפול. העלות המשוערת היא 4 מיל’ שטרלינג לשנה הראשונה, ו-8 לשנים הבאות.

לדיווח ב- druginfo

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה