א.י.ל- אגודה ישראלית לסוכרת וחברת HelpAround משיקות רשת תמיכה לסמארטפון עבור סוכרתיים ובני משפחותיהם

 

אפליקציית HelpAround מאפשרת למשתמש לסרוק את סביבתו ולאתר חברי קהילה אחרים לשעת צרה ולהתייעצויות יומיומיות

א.י.ל- אגודה ישראלית לסוכרת וחברת HelpAround הודיעו היום על השקת אפליקציית סלולר חדשה המספקת רשת ביטחון ותמיכה, מבוססת מיקום, עבור חולי סוכרת ובני משפחותיהם. אפליקציית HelpAround מיועדת לחברי קהילת הסוכרת המתמודדים יום יום עם דילמות הנוגעות לתזונה, קניות, שירותים רפואיים וכו?. האפליקציה מאפשרת למשתמש לסרוק את סביבתו ולאתר חברי קהילה אחרים לצורכי התייעצויות יומיומיות. 

 

באמצעות רשת התמיכה יוכלו חברי האגודה להתייעץ ללא עלות נוספת עם בתיה אלימלך, דיאטנית קלינית המתמחה בסוכרת והמייעצת לאגודה ועם ישראלים אחרים המתמודדים עם סיטואציות דומות. בנוסף, האפליקציה מאפשרת פריסת רשתות תמיכה ייעודיות לארגונים ומוסדות בריאות המעוניינים לייצר אינטראקציה שוטפת בין חבריהם ולספק להם גישה קלה ומהירה למשאבים העומדים לרשותם. האפליקציה זמינה להורדה בחינם בשפה העברית לאנדרואיד ולאייפון על ידי שליחת המילה ?איל? למספר 052-9999200.

 

לדברי מוטי פרלמוטר, מנכ”ל א.י.ל, אגודה ישראלית לסוכרת, “סוכרת היא מחלה מורכבת והדרך לשמירה על איזון הסוכר בדם והימנעות מסיבוכים כרוכה בקבלת החלטות מבוססות ידע וניסיון. כיום ישנם בישראל כמיליון סוכרתיים וטרום סוכרתיים הזקוקים למידע רציף ויומיומי. קיים קושי אובייקטיבי לצוות הרפואי לספק להם את כל המידע שהם זקוקים לו. השימוש באפליקציה יאפשר לסוכרתיים לשפר את איכות חייהם, ע”י קבלת תמיכה, מידע הכרחי וייתכן אף מציל חיים אשר יועבר בעיקר בין משתמשי האפליקציה ואנשי המקצוע אחרים”.

 

?אנחנו מאוד גאים בשיתוף הפעולה עם א.י.ל, האגודה שהפכה לשם נרדף לתמיכה בחולי הסוכרת ועכשיו תאפשר לחבריה ולבני משפחותיהם לאתר אנשים דומים להם בקרבתם ולתמוך זה בזה, אם בנושאים יומיומיים כמו תזונה, או במצבים מיוחדים כמו בנסיעה לחו?ל. בנוסף, מתן הגישה לדיאטנית האגודה דרך האפליקציה מקנה לחברי האגודה דרך קלה, חינמית ומידית להתייעץ בנושאים המטרידים אותם ביום יום?, הוסיף ישי קנובל, מנכ?ל HelpAround .

 

א.י.ל, אגודה ישראלית לסוכרת, פותחת החודש את השנה ה-61 לפעילותה. בין מטרותיה העיקריות של האגודה נמצאות: העלאת המודעות לגילוי מוקדם ומניעת התפתחות של סוכרת, ניטור נכון של גורמי הסיכון למחלה ושמירה על איזון הסוכרת. האגודה פועלת לשיפור רווחתם ובריאותם של חולי הסוכרת בישראל ולקידום מחקר רפואי על המחלה. העמותה מייצגת כיום כחצי מיליון חולי סוכרת המאובחנים בישראל, בעזרת 17 סניפיה המפוזרים ברחבי הארץ וסניפים נוספים שעוד עתידים להיפתח השנה.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה