איתמר מדיקל – הודיעה על הארכת הסכם מסגרת עם לקוח מהותי בארה”ב

מדובר בהסכם למכירת מוצר ה-WatchPAT, תוכנת ה- zzz PAT ומכשור ושירותים נלווים ללקוח המהותי ולתאגידים קשורים אליו . הסכם המסגרת עם הלקוח המהותי הוארך עד ל- 31 לאוקטובר 2015. מדובר בלקוח חשוב שכבר רוכש מאיתמר משנת 2007 וההסכם מוארך בפעם השניה.

מכשיר ה- WatchPAT משמש לאבחון הפרעות שינה, מאושר FDA ונמצא בשימוש מסחרי בארה”ב, יפן וישראל. הארכת הסכם זה מהווה המשך הכרה רפואית ומסחרית בחשיבות טכנולוגיית ומוצרי החברה והמשך יישום אסטרטגיית השיווק והמכירות של החברה

חברת איתמר מדיקל בע”מ (להלן: “איתמר” או “החברה”) הודיעה היום כי בהמשך לדיווח החברה בסעיף 11.1.1 בדו”ח התקופתי שפורסם ב- 27 למרץ 2013, בדבר התקשרות חברת בת בבעלות מלאה של החברה, Itamar Medical Inc. (להלן:” חברת הבת”) בהסכם מסגרת עם לקוח מהותי א’ בארה”ב למכירה של מוצר ה- WatchPAT, תוכנת ה- zzz PAT ומכשור נלווה ולמתן שירותים נלווים ללקוח ולתאגידים קשורים, הוארך הסכם המסגרת עם הלקוח עד ל- 31 לאוקטובר 2015 וכן עודכנו תנאים מסחריים בהסכם המסגרת. מדובר בלקוח חשוב שכבר רוכש מאיתמר משנת 2007 וההסכם מוארך בפעם השנייה.

מנכ”ל איתמר מדיקל, גלעד גליק ציין כי: “הארכת הסכם המסגרת עם לקוח זה מהווה המשך הכרה רפואית וכן מסחרית בחשיבות טכנולוגיית ומוצרי החברה. הסכם זה מהווה נדבך נוסף בהמשך יישום אסטרטגיית השיווק והמכירות של החברה בכלל ובארה”ב בפרט”.

מוצר ה- WatchPAT200 (שקיבל את אישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי ה-FDA) הנו הפיתוח האחרון של החברה ומשמש לאבחון הפרעות שינה. החדשנות של ה- WatchPAT200 היא במזעורו של המכשיר וביכולתו לספק אינפורמציה ואינדקסים נשימתיים, קצב לב, ארכיטקטורת שינה הכוללת אנליזה לקביעת שלבי שינה (שינה קלה ושינה עמוקה), שנת חלום, עוצמת נחירה ותנוחת גוף. טכנולוגית ה- WatchPAT200 זכתה להיבחר לרשימת עשרות החידושים הרפואיים החשובים ביותר לשנת 2010 המפורסמות על ידי Cleveland Clinic, אחד מהמוסדות הרפואיים הנודעים בעולם.

איתמר-מדיקל הינה חברת טכנולוגיות רפואיות ציבורית (TASE:ITMR) המפתחת מכשירים רפואיים לא חודרניים תוך שימוש באות ה- PAT® (Peripheral Arterial Tone). שני קווי המוצר הראשונים של איתמר, המבוססים על אות ה- PAT, הם ה- WatchPAT מכשיר ביתי לאבחון הפרעות נשימתיות בשינה וה- EndoPAT מכשיר לבדיקת תפקוד אנדותלי, היחיד המאושר על ידי ה-FDA המיועד לבדיקת אי תפקוד אנדותלי בשלב מוקדם ואבחון מחלת העורקים הכליליים ומחלות קרדיו-וסקולריות אחרות. אות ה- PAT נמדד, באופן לא פולשני, מקצות האצבעות באמצעות חיישן אצבע יחיד במינו, המנותח בצורה אוטומטית על ידי אלגוריתמים ועיבוד אותות, שפיתחה החברה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה