איום ברצח על האחיות

צעיר תושב טירת הכרמל שהתפרץ ליחידה לטיפול נמרץ לב בבית החולים כרמל תקף את האחיות

בקללות ואגרופים איים עליהם ברצח ודקר את אחת האחיות עם עט בפנים.

האחיות הופנו לטיפול בחדר מיון. בתגובה החליטה הנהלת בית החולים כרמל להשבית את בית החולים ביום ראשון בבוקר עד השעה 10:30.

רק לפני חודשיים עמדה האחות ולריה חומצוק מתחת לחופה כשהיא מאושרת ויפה. הבוקר תקף אותה באלימות קשה בפנים קרוב משפחה של אחד החולים ביחידה לטיפול נמרץ לב בבית החולים כרמל בה עובדת ולריה.

“השעה היתה 9 בבוקר וישבנו על דלפק האחיות אני והאחות סבטלנה גבאי כדי להכין את התרופות לטיפול בחולים מספרת האחות ולריה כשהיא שוכבת בטיפול בחדר המיון.

“לפתע זיהנו כי קרוב משפחה של אחד החולים נכנס והחל מסתובב במחלקה תוך שהוא מתנדנד כנראה משימוש בסמים או אלכוהול והחל לקלל אותנו ברוסית “.

כשהן מתורגלות במצבי חירום לחצה האחות סבטלנה על לחצן המצוקה והזעיקה את אנשי הבטחון של בית החולים. כששמע המבקר את האחות מדברת עם אנשי הבטחון הוא התעצבן והחל לתקוף באגרופים ובעט שהיה בידו את האחות ולריה.

“פחדתי פחד מוות מספרת ולריה הוא רץ לעברי תוך שהוא צורח שהוא ירצח אותי והחל להכות אותי באגרופים בפנים, הוא לקח עט והחל לדקור אותי בפנים “.

ולריה נפלה מיד כתוצאה מעוצמת התקיפה על רצפת הטיפול נמרץ תוך שהיא בוכה בפאניקה

ללא הפסקה.

אנשי הבטחון של בית החולים שהגיעו תוך דקות בודדות השתלטו על התוקף בן ה 40 תושב טירת הכרמל עצרו אותו והזעיקו את המשטרה.

” היו לנו לאחרונה מספר לא קטן של אירועי אלימות קטנים בהם טיפלנו והגשנו תלונות במשטרה אומרת מנהלת בית החולים הד”ר חן שפירא, אולם הפעם ניראה לנו כי נחצה קו אדום ואנחנו לא נוכל להבליג יותר “.

בדיון חירום שנערך בהנהלת בית החולים כרמל הוחלט על השבתה ביום ראשון הקרוב של כל הפעילות בבית חולים יום ובמרפאות החוץ של בית החולים. כמו כן בשעה 10:00 תערך אסיפה של כל העובדים וההנהלה כדי לדון בהתתחויות בעקבות התקיפה החמורה.

מנהלת הסיעוד של בית החולים כרמל חיה פקר שאחראית על כ 750 אחיות בבית החולים אומרת כי אי אפשר לעבור לסדר היום על תקיפה חמורה כזו.

” לנו כמטפלים יש מחוייבות לטפל בחולים בצורה הטובה ביותר אומרת גב’ פקר, באותה מידה גם לציבור יש מחוייבות להגן על המטפלים שמטפלים בו בקרובי המשפחה שלהם “.

“אנחנו המומות מעוצמת התקיפה אומרות האחיות ולריה וסבטלנה, בסך הכל רצינו לעזור לבחור

כמו לכל אחד שבא למחלקה, למרות שהוא נכנס לא בשעות הביקור באנו לקראתו אבל הוא קילל ותקף אותנו פיזית בצורה קשה ביותר. זה סימן אזהרה לכל הצוות הרפואי וחייבים להגיב על התקיפה הזאת כדי שמקרים כאלו לא יחזרו”.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה