חדש מטבע ישראל ו- Ahava: Clineral סדרת מוצרים דרמו-קוסמטיים המשלבים טיפול וטיפוח של העור

“טבע ישראל” ו”Ahava” משתפות פעולה ומציגות: קטגוריה קוסמטית-רפואית לטיפוח העור

וטיפול במגוון בעיות עור .

לראשונה “טבע ישראל” נכנסת לתחום הדרמו- קוסמטיקה ומשיקה בשיתוף עם חברת “Ahava” את המותג Clineral סדרת מוצרי טיפוח לעור הכוללת בשלב זה שמונה מוצרים, העתידה להתרחב. הסדרה פותחה על-מנת לתת מענה לתחזוקה נכונה יותר של העור עבור אנשים עם בעיות עור כרוניות כגון: אטופיק דרמטיטיס, סבוריאה, פסוריאזיס, אקזמה וכף רגל סוכרתית.

קו המוצרים הייחודי שהינו פרי המפגש החדשני בין טבע ישראל לבין Ahava נקרא Clineral . השם מגלם בתוכו את אפיונה של הסדרה קרי: סדרת מוצרים דרמו-קוסמטיים שנבדקה קלינית על חולים במגוון מחלות עור ומבוססת על תמצית מינרלים ייחודית ובוץ מים המלח בשילוב תמציות צמחים.

כמו כן מעיד השם על השילוב שבין החברות; טבע חברת התרופות המובילה בישראל ובין  המובילות בעולם, אשר מחקר קליני הוא אבן היסוד לפיתוח מוצרים בתחומה, Ahava החברה שמביאה את סגולות ים המלח;  המינרלים והבוץ שלו, לסדרות מוצרים איכותיים בעלי שם עולמי.
הדר מרחב נאמן מנהלת יחידת שיווק תרופות ללא מרשם (
otc ) ומוצרי צריכה ב’טבע ישראל’:

” אחד הערכים המרכזיים שעולים בבדיקה מקהל הצרכנים בישראל הוא הביטחון בחברת טבע ובמוניטין שלה, מרכיב חיוני במסגרת החשיבה האסטרטגית על המיזם החדש. למרות צמיחתו של תחום הדרמו-קוסמטיקה בישראל, שוק זה עדיין קטן יחסית והמוצרים הקיימים בו אינם מובחנים דיים מבחינת הצרכנים. חלק מהחדשנות של המיזם הינו בזיהוי צורך אמיתי למוצרים שיהוו פיתרונות ספציפיים ואיכותיים. השילוב בין טבע ישראל וAhava, יוכל לתת ערך מוסף לצרכנים עם בעיות עור תוך מינוף המשאבים הטבעיים האיכותיים של ים-המלח והמובילות והמצוינות הפרמצבטית של טבע ישראל. כל זה על-מנת ליצור מוצרים עם בידול מובהק שיאפשר הובלה בנישה שזוהתה כצורך”.

סדרת המוצרים יוצרה במיוחד עבור 20 האחוזים מאוכלוסיית ישראל, גברים נשים וילדים, הסובלים מבעיות עור. על פי המחקרים, מספר הסובלים מפסוריאזיס עומד על כ-100 אלף, מאטופיק דרמטטיס סובלים כ-200 אלף ילדים בישראל, לכחצי מליון ישראלים יש אקזמה ולכ-300  אלף איש יש סבוריאה. בישראל מאובחנים כ-400 אלף חולי סוכרת בישראל.

במהלך פיתוחה של הסדרה – שנמשך כשלוש שנים – הושם דגש על הצד התחושתי, כתולדה מכך פותחו מוצרים בעלי מרקם נעים, ספיגה טובה, ונטולי בושם. כמו-כן נבדקה במחקרים האפקטיביות של המוצרים הקוסמטיים כלומר יכולתם להקל על הסימפטומים שאותם חווים הצרכנים הרלוונטיים. הסדרה מהווה מוצר משלים לטיפול תרופתי, ומאפשרת תחזוקה נכונה של העור באמצעות ליחוח שימון והוספת מרכיבים מינרליים הכרחיים. פעולות אלו מהוות נדבך נוסף וחשוב בטיפול ומובילות לשיפור איכות החיים: הרגעת העור, לשיכוך הסימפטומים ולשיפור מראה העור.


טלי פרטוק, מנהלת תחום הדרמה ב”טבע ישראל”: ” בקבוצות המיקוד, שהיו חלק מתהליך זיהוי הצרכים ופיתוח תוכנית השיווק של הסדרה, נחשפו השונויות וההבדלים בין קהלי היעד, אשר סובלים מכל בעיה. כך למשל, בקבוצת המיקוד של אטופיק דרמטיטיס, תופעה הנפוצה בדרך כלל אצל תינוקות וילדים, השתתפו בעיקר הורים בעלי מטענים רגשיים גדולים, חרדה, ציפיות גבוהות ורגשות אשם. לעומתם, ביטאו חולי הסבוריאה גישה עניינית וכמיהה לפתרון קוסמטי קל ומהיר. מנגד, ביטאו משתתפי קבוצות המיקוד של הפסוריאזיס סבל רב ממצבם וקשת רחבה של התייחסויות רגשיות. מקבוצות המיקוד ומניסיוננו הרב הבנו שלמשתמשים יש צמא גדול למידע ולפתרונות חדשים. אנחנו הולכים לנסות להרוות חלק מהצמא הזה “.

ייחודה של הסדרה, מעבר לרכיבים הייחודיים לה, הוא ביכולתה לתת מענה פרטני, באמצעות תכשיר ספציפי לה.

X-ZEMA קרם טיפולי לכפות הידיים, על בסיס מינרלים מים המלח, מסייע בהפחתת גירוי, יובש ותחושת גרד. 125 מ”ל מחיר מומלץ לצרכן 60 ש”ח

PSO קרם גוף טיפולי לעור על בסיס מינרלים מים המלח, מסייע בהפחתת תחושת גרד ויובש ומותיר את העור נקי מקילופים. 200 מ”ל. מחיר מומלץ לצרכן 120 .

PSO קרם טיפולי לעור המפרקים, על בסיס מינרלים מים המלח, מסייע בהפחתת תחושת גרד, יובש וקילופים בעור. 75 מ”ל. מחיר מומלץ לצרכן 65 .

SEBO קרם טיפולי לעור הפנים על בסיס מינרלים מים המלח, משפר את מראה העור, מסייע בהפחתת אדמומיות ומרגיע גירוי. 50 מ”ל. מחיר מומלץ לצרכן 75 ש”ח

SEBO ג’ל ניקוי טיפולי לעור הפנים על בסיס מינרלים מים המלח, מסייע בהפחתת אדמומיות וגירוי באזורים בעייתיים בעור הפנים. 75 מ”ל. מחיר מומלץ לצרכן 50

TOPIC קרם גוף טיפולי לעור על בסיס מינרלים מים המלח, מסייע בהפחתת תחושת גרד, גירוי, אדמומיות ויובש. מתאים לתינוקות מגיל 0. 200 מ”ל. מחיר מומלץ לצרכן 120

D-BETIC קרם טיפולי לעור כף הרגל על בסיס מינרלים מים המלח, מסייע בהפחתת יובש וחספוס העור ומשקם את רכות העור ושלמותו.125 מ”ל. מחיר מומלץ לצרכן 55 .

D-BETIC גל גרגרים טיפולי לעור כף הרגל על בסיס מינרלים מים המלח, מסייע לקילוף שכבת העור היבשה, מחליק את העור ומשקם את שלמותו.100 מ”ל. מחיר מומלץ לצרכן 60 .


Clineral– הרכב המוצרים:

הסדרה מבוססת על שילוב ייחודי של תמצית מינרלים, ובוץ ים המלח, המשפיעים על התחדשות העור ושומרים על הלחות התורמת לשיקום ושימור מבנה העור. בנוסף, מכילים המוצרים תמציות צמחים עם תכונות אנטי מונעות גירוי ואנטי דלקתיות.

כל מוצרי הסדרה היפואלרגיים, אינם מכילים סטרואידים, בישום, פרבנים, SLS.

תמצית מינרלים מים מלח –

תמצית ייחודית ומרוכזת של מי ים המלח, המופקת בלעדית עבור מעבדות ים המלח, אשר נוצרה בתהליך אידוי טבעי. התמצית מכילה רמות מאוזנות של היסודות מגנזיום ((Mg, סידן (Ca) ואשלגן (K), שתרומתם לקיום הפעילות המיטבית של תאי העור הוכחה מדעית. תרכובת מינרלים חשובה זו מגבירה את הלחות בעור, מרגיעה עור מגורה ומסייעת לפעילות האנטי-דלקתית.

בוץ מינרלי מים המלח-

הבוץ המינרלי,  אשר נאסף לחופי ים המלח, ניחן ביכולות מרפא לטיפול במגוון רחב של בעיות במפרקים ובעיות עור. חשיבות הבוץ לשמירה על עור בריא, ולאיזון רמות הלחות הטבעית בעור, הוכחה במחקרים רבים.

.

מרכיבים מרגיעים שונים מתמציות צמחים-

Allantoin– אנטי איריטנטי. מונע ומרגיע גירויי עור.

Bisabolol– אנטי איריטנטי. ידוע כמסייע בהאצת תהליך ההחלמה של העור.

Calendula oil אנטי איריטנטי. משמש לטיפול בחתכים ופצעים בעור.

.DPG, Dipotassium Glycyrrhizinate חומר המסייע להקלה בתסמיני דלקת

טווח מחירים: 120-50 . ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ובבתי המרקחת המובחרים.

נמסר על ידי יחסי ציבור

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה