Diagnostic radiology

טובי המומחים בארץ ובעולם ישתתפו בכנס בנושא שבץ מוחי, פתרונות וחדשנות בתחום ב-2/5 במרכז פרס לשלום (הודעת ATNT MEETING)

שבץ

הודעת ATNT MEETING

לאחרונה עלו פרסומים כי קיים מחסור גדול במומחים ורופאים בתחום בישראל – הכנס נועד להעלות את המודעות להתקדמות הרבה בתחום הטיפול בשבץ מוחי ולהגדיל את החשיפה של רופאים ואנשי מקצוע בתחום לטכנולוגיות וטיפולים מתקדמים. 

 לראשונה בישראל, ייערך כנס בנושא פתרונות טיפוליים מתקדמים בתחום המוח, עם דגש על תחום השבץ המוחי. הכנס, ATNT MEETING, ייערך במרכז פרס לשלום ב-2 למאי בארגונם של מומחים בינלאומיים בתחום, כמו פרופ’ רונית אגיד מקנדה, פרופ’ טומי אנדרסון משוודיה, פרופ’ ויטור פריירה מקנדה, ד”ר יעקב אמסלם מבית החולים רמב”ם, פרופ’ נתן בורשטיין מבית החולים איכילוב ועוד.

שבץ הינו אחד מגורמי התמותה המובילים בעולם כאשר כ- 87% ממקרי השבץ בעולם, נגרמים כתוצאה מחסימה של העורק על ידי קריש דם. בשנתיים האחרונות הטיפול בשבץ מוחי התקדם מאד כתוצאה מפירסום תוצאות של חמישה מחקרים קליניים חדשים בשנת 2015, אשר הוכיחו באופן חד משמעי את יעילות הצינתור המכני לשליפת קרישי הדם מעורקי המוח.

 לאחרונה פורסם כי בישראל מספר מצומצם של רופאים בעלי הכשרה לטיפול בשבץ הנגרם כתוצאה מקריש דם במוח.

בכוונת מארגני הכנס, להעלות את המודעות להתקדמות הרבה בטיפול בשבץ בשנים האחרונות, להציף ידע ישראלי וזר בכל הנוגע לאיבחון, דימות, טיפולים תרופתיים ושיטות מתקדמות וחדשניות לצינתור מכני ושליפת קרישי דם מהמוח לרופאים, מתמחים, אחיות וטכנאים, העוסקים בתחום השבץ המוחי.

בכנס יחלקו את ניסיונם רופאים ומומחים מכל העולם, יציגו מקרים מסובכים שנעשו לאחרונה ויציגו טכנולוגיות חדשות המיועדות לטיפול בשבץ מוחי.

במסגרת הכנס יערך פאנל חדשנות לחברות ישראליות הפועלות בתחום ומפתחות מוצרים ייחודיים ופתרונות לטיפול יעיל ומהיר במקרים של שבץ. מטרת הפאנל, אשר ייקרא “איזור החדשנות” (Innovation Zone) הוא להכיר את הטכנולוגיות הממתקדמות לרופאים הישראלים וליצור שיח בין היזמים והמפתחים לרופאים המשתתפים בכנס. הפאנל יהיה בחסות כנס ה-ICI הקרדיולוגי, אשר ידוע בתור כנס המפגיש בין רופאים, יזמים טכנולוגיים ומשקיעים בעשור האחרון.

אביב לוטן, ממארגני הכנס ומנכ”ל חברת אמניס העוסקת בתחום, ציין כי “מדובר ביוזמה שנולדה מהצורך הבוער ביותר למומחים היודעים ומוסמכים לטפל במקרים של שבץ מוחי. מטרת הכנס היא להרחיב את הידע של רופאים בתחום, להציג מקרים קשים שהסתיימו בהצלחה בארץ ובעולם ולהציג את החידושים האחרונים בתחום”.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה