טיפול-מחקר-אבחון-מניעה: כנס רידמן הראשון לרפואה משלימה וסרטן, 17-18 ביוני 2014, בית סוראסקי, בית החולים תל השומר בשיתוף ”כללית רפואה משלימה” ובחסות החטיבה להכשרת חוקרים

במסגרת שיתוף פעולה מיוחד בין “כללית רפואה משלימה” למכללת רידמן, יתקיים בין התאריכים 17-18 ביוני, הכנס הראשון מסוגו בישראל לרפואה משלימה וסרטן בבית החולים תל השומר, בית סוראסקי. מטרת הכנס, להגביר את המודעות והידע בקרב העוסקים במקצועות הבריאות, מטפלים, מטופלים וסטודנטים לרפואה משלימה.

הכנס בניהולו המקצועי של ד”ר חיים רוזנטל, מנהל ביה”ס לרפואה טבעית במכללת רידמן ובשיתוף עם ד”ר מוטי לוי, הרופא הראשי של רשת מרפאות “כללית רפואה משלימה”, יעסוק בטיפול, מחקר אבחון ומניעה של מחלת הסרטן באמצעות רפואה משלימה.

בכנס ישתתפו מומחים מהארץ ומהעולם, ביניהם ד”ר פרסנטה בנרג’י וד”ר פרטיפ בנרג’י מכלכותה, הודו, אב ובנו שהם דור שלישי ורביעי למטפלים הומיאופתים בסרטן. כמו כן תגיע ד”ר לואיסה ברבטו, מאיטליה פסיכותרפיסטית המתמחה בטיפול בסרטן, לצד אנשי מקצוע מובילים בארץ כמו ד”ר מוטי לוי, ד”ר גיל בר סלע, ד”ר יאיר מימון ואחרים.

כנס זה נולד מתוך המחשבה שתחום הרפואה המשלימה שם דגש על האדם ולא רק על המחלה ולכן, המטפלים מתאימים לכל אדם את שיטת הטיפול המתאימה לו, תוך התייחסות לגורמי המחלה ולשיטות הטיפול השונות להתמודדות איתם.

במסגרת הכנס יתקיימו הרצאות בנושאים כמו: “רפואה אנתרופוסופית וסרטן”, “הפרוטוקולים של בנרג’י”, “תזונה ומחלת הסרטן”, “היבטים פסיכוסומטיים של מחלת הסרטן”, “שיאצו למטופלים אונקולוגיים”, “טיפול הומיאופתי לאחר כימו-רדיותרפיה” “פריצות דרך במחקר על צמחי מרפא לטיפול בסרטן”, “ליווי רפלקסולוגי ונפשי של חולי סרטן” ועוד.

סאלי רידמן, נשיאת מכללת רידמן לרפואה משלימה ואינטגרטיבית מציינת: “מחלת הסרטן הולכת ומתפשטת בארץ ובעולם. חולים רבים אינם מסתפקים כיום במה שמציעה להם הרפואה המערבית ופונים לשיטות חלופיות ומשלימות, תוך לקיחת אחריות אישית על בריאותם. תפקידנו כאנשי מקצוע ברפואה משלימה להיות מעודכנים כל העת בשיטות הטיפול המתקדמות ביותר ובמחקרים החדשים ביותר. עלינו לעזור בתהליך הריפוי וההעצמה האישית ולייעץ, ברמה הגבוהה ביותר למטופלים, למשפחותיהם”.

ד”ר מוטי לוי, הרופא הראשי של רשת המרפאות “כללית רפואה משלימה” מציין: “זוהי פעילות אקדמית חשובה ביותר המדגישה את החשיבות שבשיתוף הפעולה בן כללית רפואה משלימה לבין מכללת רידמן. מטרתנו לתמוך במחקר של הרפואה המשלימה ולעצב דור של מטפלים מעולים אשר ידעו לשלב בעבודתם הקלינית בתוך הרפואה הממסדית בישראל את הפתרונות האלטרנטיביים ולהיות נדבך חשוב בשיפור בריאותו של הציבור בארץ”.

לפרטים נוספים: שטרן אריאלי יח”צ, חופית שלו, 03-6122130

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה