מרבית המתבגרים בארצות הברית אינם מקפידים על פעילות גופנית בהיקף המומלץ (מתוך נתוני ה-CDC)

מרבית המתבגרים בארצות הברית אינם מגיעים להיקף המומלץ של פעילות גופנית בכל יום, כך עולה מהנתונים הסטטיסטיים העדכניים בנושא.

בשנת 2012, רק כרבע מהצעירים בגילאי 12-15 שנים עסקו בפעילות גופנית מתונה-עד-מאומצת במשך לפחות שישים דקות ביום, כמומלץ כיום. כ-8% מהצעירים בקבוצת גיל זו לא עסקו כלל בפעילות גופנית מתונה-עד-מאומצת.

בהערכת ההבדלים בין המינים מצאו החוקרים כי 27.0% מהבנים ו-22.5% מהבנות עסקו בפעילות גופנית מתונה-מאומצת במשך שישים דקות ומעלה, בכל ימות השבוע בשנת 2012. ההבדלים לא היו מובהקים סטטיסטית ומשקפים את התוצאות שעלו ממחקרים קודמים ומצאו כי בנים נוטים להיות פעילים יותר מבנות.

כדורסל זוהה כפעילות הנפוצה ביותר עליה דיווחו בנים פעילים גופנית, לאחריה ריצה, פוטבול, רכיבה על אופניים והליכה. בבנות, הפעילות הנפוצה ביותר הייתה ריצה, לאחריה הליכה, כדורסל, ריקוד ורכיבה על אופניים.

הנתונים מאשרים כי בנים ובנות שמנים יותר נוטים להיות פחות פעילים גופנית, בהשוואה לבנים ובנות בעלי משקל תקין.

פעילות גופנית סדירה בצעירים משפרת את הבריאות הגופנית והנפשית ועשויה להביא לשיפור תפקוד אקדמי. החוקרים מציינים כי הרגלי פעילות גופנית נוטים להמשיך מהילדות לתקופת הבגרות הצעירה.

מאחר וחוסר פעילות גופנית הינה גורם סיכון הפיך למחלות רבות, דוגמת מחלות לב וכלי דם ומחלות ממאירות, מעקב אחר שכיחות הפעילות הגופנית בצעירים בארצות הברית עשויה לסייע בפיתוח התערבויות מתאימות לציבור הרחב.

Physical Activity in U.S. Youth Aged 1215 years, 2012.” CDC

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה