פרופ’ מוטי גוטמן מונה ליו”ר איגוד הכירורגים בישראל




פרופ’ מוטי גוטמן מונה ליו”ר איגוד הכירורגים בישראל ;ד”ר עמיר סולד ישמש כחבר וועד האיגוד


איגוד הכירורגים בישראל בחר בפרופ’ מוטי גוטמן מ-‘אסיא מדיקל המרכז לכירורגיה ורפואה התערבותית’ לשמש כיו”ר האיגוד וד”ר עמית סולד, גם הוא מ-‘אסיא מדיקל’, כחבר הוועד. הבחירות לוועד ולתפקיד היו”ר נערכות פעם בארבע שנים. מדובר בבחירות רשאיות בהן זכאים להצביע מעל  250 האיגוד.

איגוד הכירורגים בישראל מאגד את כל הכירורגים בארץ ולמעשה מסדיר את יחסי העבודה בתחום. בנוסף, הוא קובע את מדיניות ההתמחות בכירורגיה ואחראי על הקשרים עם איגודים מקבילים בעולם.

ד”ר סולד: “המטרה כרגע היא לקדם התאמה של תכנית ההתמחות לרפואה המודרנית. חשוב ליצור איחוד בין תכניות ההתמחות במסגרות ולנתק בין צרכי כוח האדם של המחלקות לתוכניות ההתמחות”.

ד”ר עמיר סולד הוא המנהל הרפואי של ‘אסיא מדיקל’. מנתח בכיר ומומחה בולט בניתוחים זעיר-פולשניים (כירורגיה לפרוסקופית). מייסד  היחידה לכירורגיה אנדוסקופית ב”איכילוב” ומייסד האיגוד הישראלי לכירורגיה אנדוסקופית. משמש כיועץ כירורגי בכיר לאסותא מרכזים רפואיים.

פרופ’ מוטי גוטמן מנהל מחלקת כירורגית ב’, מרכז רפואי “שיבא” תל השומר. וכירורג בכיר ומנתח ב-‘אסיא מדיקל’ כמו כן, הוא פרופסור מן המניין באוניברסיטת תל אביב. הוא עוסק ברוב תחומי הכירורגיה הכללית אך בעיקר בתחום של כירורגיה אונקולוגית. עיקר עיסוקו בשנים האחרונות הוא במחלות השד ומערכת העיכול. בתחום סרטן השד פרופ’ גוטמן מתמחה בניתוחים משמרי שד, וגם בכריתות שד עם או בלי שחזור מידי. הוא צבר ניסיון רב בניתוחים אלו ובעבודה משותפת עם כירורגים פלסטיקאים המתמחים בתחום.

להודעה ורשימת כל חברי הועד באתר האיגוד לחצו כאן

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה