‘גפן מדיקל’ מביאה לישראל מהפכה בתחום המכשור לסוכרת: מערכתFreeStyle InsuLinx – היחידה שממליצה על מינוני אינסולין בטכנולוגיה ייחודית ומשלבת מערכת מתקדמת למדידת סוכר


המערכת החדשה,
Freestyle InsuLinx של חברת Abbott, הינה מערכת המיועדת לניטור רמות הסוכר בדם עם מחשבון אינסולין, שקיבלה אישור CE ואת אישור משרד הבריאות בישראל ותשווק לארץ בלעדית ע”י חברת ‘גפן מדיקל’.

מדובר במכשיר הראשון של חברת Abbott המשמש לניטור רמות הסוכר בדם, אשר כולל מחשבון אינסולין ארוחה (בולוס) המסייע בחישוב מינון האינסולין המומלץ. מערכת Freestyle InsuLinx החדשה מציעה גם מספר תוספות של מאפיינים ידידותיים למשתמש, הכוללים ממשק של מסך מגע, יומן רישום אוטומטי, העדפות מותאמות אישית וכבל מיקרו USB המאפשר גישה לדו”חות plug and play באמצעות התוכנה החדשה Freestyle Auto-Assist לניהול מידע.

על פי הערכות, ישנם כחצי מיליון סוכרתיים בישראל, ומבין אלו רבים נאלצים להשתמש באינסולין על מנת לנהל את מצבם. עבור אנשים הנוטלים אינסולין, ניהול הסוכרת יכול לכלול לעיתים תכופות חישובים מאתגרים על מנת לקבוע מינון אינסולין ארוחה מתאים.
מטופלים חווים לעיתים תכופות בעיות עם החישובים הנדרשים בהתאמת מינון האינסולין, מצבים המסתיימים בטעויות בחישוב מינון האינסולין העלולות להיות מסוכנות.

מחקרים מראים כי רק 41% מהאנשים עם סוכרת מסוגלים לחשב את מינון האינסולין הדרוש להם, בשילוב של צריכת פחמימות ורמות הסוכר בדם. תכונת המחשבון החכם של מערכת Freestyle InsuLinx עוזרת למטופלים לקבל המלצה מדויקת עבור מינון מומלץ של אינסולין העוזר לשמור על רמות מתאימות של הסוכר בדם, בהתאם להמלצת הצוות הרפואי.

לדבריו של ד”ר חוליו וינשטיין, מנהל היחידה לסוכרת בביה”ח וולפסון: “מדובר בהתקדמות טכנולוגית לאחר למעלה מ-20 שנה, המאפשרת כעת לסוכרתיים להשתמש במערכת שהיא בראש ובראשונה יועץ אינסולין – ורק אחר כך מד למדידת רמות הסוכר בדם”.

המערכת מציעה מספר מאפיינים טכנולוגיים חדשניים, שעוצבו על מנת לאפשר למטופלים סוכרתיים הנוטלים אינסולין לנהל באופן יעיל יותר את מצבם:

מחשבון אינסולין ארוחה (אינסולין מהיר פעולה) לחישוב מינון מומלץ, טכנולוגיה הלקוחה ממשאבות אינסולין.

מערכת מותאמת אישית: העדפות מותאמות אישית, כולל האפשרות להעלות תמונות אישיות למערכתFreestyle InsuLinx , הודעות אישיות, סימוני לפני ואחרי ארוחה

מסך מגע שעוצב להקל על השימוש

יומן רישום אוטומטי

כבל מיקרו USB  המאפשר גישה לדו”חות plug and play

תוכנת  Auto-Assist Freestyle, המותאמת לחיבורי PC ו Mac, שעוצבה לעזור לאנשים עם סוכרת, צוותים רפואיים, אנשים המסייעים בניהול דו”חות הסוכרת

מערכת לניטור רמות הסוכר Freestyle InsuLinx מותאמת למקלוני הבדיקה Freestyle Lite החדשים הנמצאים בכל קופות החולים.

מכשיר הפריסטייל אינסולינקס החדש זמין לסוכרתיים דרך חברת גפן מדיקל באופן פרטי, במחיר השקה מיוחד של 399 .

חברת’ גפן מדיקל’ עוסקת בייבוא ושיווק של ציוד רפואי בטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות בעולם, בדגש על מגוון רחב של פתרונות בתחום הטיפול בסוכרת, כחלק מחזון כולל לשפר את בריאותם ואורח חייהם של סוכרתיים.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה