ד”ר ירון ישי מהמחלקה לכירורגית לב וחזה בסורוקה, זכה בפרס השנתי של המתמחה המצטיין ע”ש פרופ’ חנוך מילוויצקי

בכל שנה מוענק למתמחה מצטיין ארצי שנמצא לקראת סוף ההתמחות בכירורגית לב חזה, פרס על שמו של פרופ’ חנוך מילוויצקי ז”ל. הפרס מיועד למימון השתלמות בחו”ל.

פרופ’ חנוך מילוויצקי ז”ל, היה יושב הראש הראשון של אגוד הכירורגים בישראל, כיהן כיושב ראש המועצה המדעית של ההסתדרות הרפואית והיה ממניחי היסוד של ההתמחויות המקצועיות ובחינות ההתמחות. פרופ’ מילוויצקי ז”ל היה מחלוצי כירורגית לב חזה בארץ ומקים המחלקה הראשונה בבית החולים הדסה. בתחילת שנת 1970 יצא להתמחות בניתוחי מעקפים בארצות הברית ובדרכו חזרה ארצה נהרג בהתרסקות מטוס כתוצאה מפצצה שהטמינו בו מחבלים.

השנה, הוענק הפרס לד”ר ירון ישי  – המתמחה הראשון מסורוקה שזכה בפרס זה.

ד”ר ישי הוא בן  39, נשוי ואב לשלוש בנות, תושב מושב גילת ומשמש כקצין מילואים ביחידה מובחרת.
הוא סיים לימודי רפואה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת בן?גוריון, סיים סטז’ בהצטיינות ולפני כשנתיים הוכר כמתמחה מצטיין של החטיבה הכירורגית בסורוקה. בימים אלה, עבר ד”ר ישי את מבחני שלב ב’ בהצלחה והוא לקראת סיום ההתמחות בניתוחי לב וחזה בסורוקה.

פרופ’ גדעון סהר, מנהל המחלקה לכירורגית לב וחזה בסורוקה ויו”ר איגוד מנתחי הלב בישראל: “כבר בשלב זה, ניצב ד”ר ישי בחזית הטכנולוגיה הרפואית, ושותף  לניתוחים בטכניקות שונות ומורכבות. תוך פרק זמן קצר הפך ד”ר ירון להיות אחד מעמודי  התווך של צוות המתמחים במחלקה. כרופא נמרץ, ידען ואחראי הוא מסוגל להתמודד עם האתגרים שמציבים חולים מורכבים, הן במהלך הניתוח והן ביחידה לטפול נמרץ לאחר הניתוח.

יכולתו הנדירה להשתלב בעבודת הצוות, יחד עם היותו סבלן וקשוב לרחשי ליבם של המטופלים הפכו אותו לאחד הרופאים המקובלים ביותר במחלקה.

עבודתו האקדמית כוללת הן את הידע הרחב והמעמיק שקנה לו מלימוד קריאה ומעקב אחר הספרות העדכנית, והן את הרעיונות למחקר והשתתפות בכל פרויקט בו עוסקת המחלקה”.

פרופ’ סהר מוסיף: “ד”ר ירון ניחן גם ביכולת ללמד ולהדריך. כבית חולים המהווה שדה קליני לסטודנטים מאוניברסיטת בן?גוריון, אנו נחשפים לקבוצות גדולות ולתוכנית לימוד המתמשכת על פני שבועות רבים. ד”ר ירון מהווה כבר כעת חלק מצוות ההוראה וההדרכה  הן BED SIDE והן בהוראה פרונטלית.

הניסיון שאותו עומד ירון לצבור בהשתלמות בחו”ל, יהווה נדבך חשוב בעיצוב יכולותיו הכירורגיות ונכס חשוב לשיפור רמת הכירורגיה במחלקה לניתוחי לב וחזה במרכז הרפואי סורוקה”.

ד”ר ירון ישי: “קבלת הפרס מהווה כבוד עבורי ועבור בית החולים שאותו אני מייצג. אני מאמין בעבודת צוות ואכן, המחלקה לניתוחי לב וחזה בסורוקה, בנויה מצוות שעובד בשיתוף פעולה הדוק למען מטופליו. המחלקה מובילה בארץ ביכולותיה ובנסיון הרפואי שלה”.

נמסר על ידי: 

ענבר גוטר, דוברת;שרון אדרי, ע’ דוברת

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה