סאנופי מכריזה על תוצאות ה-ORIGIN, המחקר הבינלאומי הנרחב והממושך ביותר בקרב טרום סוכרתיים וסוכרתיים בשלבים התחלתיים של המחלה המטופלים באינסולין Glargine (לנטוס)

סאנופי הודיעה ב-11 ביוני על תוצאות ה-ORIGIN , מחקר המהווה אבן דרך בתחום מחקר מחלת הסוכרת. ORIGIN  הוא המחקר הקליני הרנדומלי הגדול והממושך ביותר אשר נערך במשך כשש שנים בקרב למעלה מ-12 אלף משתתפים ברחבי העולם.


המחקר תוכנן במטרה להעריך את השפעת הטיפול באינסולין
Glargine (לנטוס)

על תוצאות לבביות  בקרב אוכלוסיות הטרום-סוכרתיים והסוכרתיים בשלבים התחלתיים של המחלה, הנמצאים בסיכון קרדיו-וסקולרי גבוה.


תוצאות
ORIGIN הראו השפעה ניטרלית של הטיפול באינסולין Glargine (לנטוס) על אירועים קרדיו-וסקולריים בהשוואה לטיפול הסטנדרטי במשך פרק זמן של שש שנים אינסולין Glargine לא שיפר ולא השפיע לרעה על היארעות אירועים קרדיו וסקולרים.  

עם זאת, בקרב מטופלי Glargine (לנטוס) הטרום סוכרתיים, נצפתה ירידה של 28% בסיכון לפתח סוכרת מסוג 2 בהשוואה לטיפול הסטנדרטי.

כמו כן, בהתאם לתוצאות שנחשפו השבוע לראשונה  בכנס השנתי ה-72 של איגוד הסוכרת האמריקאי (ADA ), לא נמצא כל קשר בין שימוש באינסולין Glargine (לנטוס) לסיכון מוגבר לפתח סרטן מכל סוג שהוא. בכך ה-ORIGIN  מאשש ומחזק את בטיחות הטיפול ב-Glargine (לנטוס).

יעילותו של אינסולין Glargine (לנטוס) בהשגת ערכי המטרה ושמירה על איזון רמות סוכר נשמרה לאורך כל שנות המחקר. כמו כן, שיעור נמוך של אירועים היפוגליקמים נמדד בקרב מטופלי אינסולין Glargine (לנטוס), כל זאת תוך עלייה מינורית במשקל.

“כעת אנו יודעים על אינסולין Glargine (לנטוס) יותר מאשר על כל טיפול אחר להורדת רמות הסוכר בדם, בהקשר של השלכות בריאותיות עתידיות”, אמר פרופ’ הרצל גרשטיין, מאוניברסיטת מקמאסטר אונטריו / קנדה, החוקר הראשי של מחקר ה-ORIGIN . והוסיף:

“Specifically, it maintains excellent glycemic control, slows progression of dysglycemia and has no long-term serious health effects. Moreover, this academically led and analyzed trial is an excellent example of collaboration between industry and academia

תוצאות המחקר התפרסמו במלואן באתר האינטרנט של כתב העט New England Journal of Medicine . http://www.nejm.org /

מקור הידיעה : סאנופי

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה