משה”ב דורש מקופות החולים להשקיע בתקציבי פירסום המיועדים לקידום בריאות בלבד (דהמרקר)

קופות חולים

משה”ב מחדד את התקנות של ביצוע קמפיינים פירסומיים/שיוקיים של קופות החולים, כך מדווח היום דהמרקר.

זאת לאור מס’ חריגות, לדעת המשרד שנעשו לאחרונה ע”י קופות חולים אשר נתנו חסות לאירועים שאינם קשורים לבריאות. כך למשל, השתתפה כללית בשבוע האחרון בכנס של איגוד השיווק ואף דובר מטעמה הציג פעילויות שמבצעת הקופה מול מבוטחיה, כאשר עלות ההשתתפות הוערכה בעשרות אלפי ש”ח.

לאור זאת, ואירועים נוספים העביר לפשיץ לקופות מכתב בו דרש להקפיד על כך שהוצאות פירסומיות ושיווקיות שמבצעת הקופה יהיו מיועדות לקידום בריאות בלבד.

לכתבה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה