פרופ’ אהוד קוקיה, מנכ’ל מכבי יחליף את פרופ’ שלמה מור יוסף בניהול הדסה

להלן הודעה בנושא שהועברה ע”י דוברת הדסה:

מועצת המנהלים של הדסה בחרה היום את פרופ’ אהוד קוקיה (בתמונה), מנכ”ל “שרותי בריאות מכבי” למנכ”ל הבא של הסתדרות מדיצינית הדסה.

פרופ’ קוקיה, 61, משמש כרופא ובתפקידי ניהול רפואי מזה 37 שנים. בארבע שנים האחרונות הוא מכהן כמנכ”ל מכבי שרותי בריאות. הוא בוגר בית הספר לרפואה ע”ש סאקלר באוניברסיטת תל אביב בהצטיינות, ואת התמחותו כגניקולוג עשה בבית החולים שיבא במקביל להשלמת תואר MA בניהול רפואי באוניברסיטת בן-גוריון. פרופ’ קוקיה שירת כמפקד מרכז רפואה בחיל האוויר בדרגת סגן- אלוף והינו בוגר הקורס לרפואה תעופתית של צי ארה”ב בפלורידה. הוא שימש כעמית מחקר באנדוקרינולוגיה ופריון באוניברסיטת מרילנד בבולטימור ארה”ב. לפני תפקידו הנוכחי הוא כיהן כמנהל חטיבת הבריאות ומנהל השירותים הרפואיים של שרותי בריאות מכבי. וקודם לכן שימש כרופא בכיר במחלקת נשים ויולדות בבית החולים שיבא. פרופ’ קוקיה כיהן גם כמרצה באוניברסיטת בן- גוריון ובאוניברסיטת תל אביב ופרסם מאמרים רבים בנושאי פריון, אנדוקרינולוגיה ומדיניות בריאות.

“אנו סמוכים ובטוחים כי פרופ’ קוקיה הוא האיש הנכון לעמוד בראש המרכז הרפואי הדסה”, אמר יוסי רוזן, יו”ר מועצת המנהלים של הדסה. “אישיותו וניסיונו יאפשרו להדסה להמשיך להיות מוסד מוביל במערכת הרפואה הישראלית ובעל שם בעולם כולו”, הוסיף רוזן.

“אנו שמחים לברך את פרופ’ קוקיה על היבחרו כמנכ”ל הדסה”, אמרה נאנסי פאלצ’וק, נשיאת ארגון נשות הדסה באמריקה. “אנו מודות לחברי מועצת המנהלים של הדסה, ובייחוד לועדת האיתור, על מאמציהם במהלך 6 החודשים האחרונים לאיתור מנהיג חדש ראוי להדסה”, הוסיפה הגב’ פאלצ’וק.

“פרופ’ קוקיה הינו אחד מן המנהלים היותר מוכשרים שצמחו במערכת הבריאות הישראלית”, אמר פרופ’ שוקי שמר מ”מ יו”ר מכבי שרותי בריאות ויו”ר מועצת המנהלים של אסותא. “הוא ניחן בהבנה עמוקה של תהליכים במערכת הבריאות, יושרה רבה, ויוכל להוביל מערכת גדולה כהדסה ברגישות ובנחישות. זהו מינוי ראוי לכל הדעות”, הוסיף פרופ’ שמר.

“אני עובר מארגון רפואי מצויין אחד למשנהו”, אמר פרופ’ קוקיה. “אני חש את כובד האחריות ההיסטורית שמוטלת על הנהגת הדסה, מוסד בעל שם עולמי וסטנדרטים יוצאי דופן. בכוונתי לסייע להדסה להמשיך בנתיב הצמיחה והפיתוח שנסלל על ידי ידידי ועמית, פרופ’ שלמה מור-יוסף”.

פרופ’ שלמה מור-יוסף מנכ”ל הדסה בירך על המינוי. “פרופ’ קוקיה הינו אחד ממנהיגי מערכת הבריאות במדינת ישראל, ואני משוכנע כי הוא יוביל את הדסה לפסגות חדשות”, אמר מור-יוסף.

מועדי העברת התפקיד יתואמו בין פרופ’ מור-יוסף ופרופ’ קוקיה.

הערת המערכת: מצטרפים כמובן לברכות ועכשיו צריך לחכות ולראות מי יחליף את פרופ’ קוקיה במכבי…בשלב זה איך על כך מידע, לפחות לא באתר “מכבי”.  מי יודע אולי מדובר במהלך של “הצרחה” שבו נראה את פרופ’ מור יוסף במכבי ?

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה