חממת אופקים מקבוצת קפיטל פוינט תוביל השקעה כ-1.3 מיליון שקל ב-RDD פארמה

RDD עוסקת בפיתוח תרופות המיועדות למתן בשחרור מבוקר באזור פי הטבעת

חברת קפיטל פוינט הודיעה היום כי חממת אופקים היי טק ונצ’רס הנמצאת בבעלותה תשקיע  1.25 מיליון שקל, בדרך של הלוואה המירה למניות בחברת RDD פארמה, המפתחת תרופות למתן באזור פי הטבעת. במסגרת הסבב תשקיע חממת אופקים כ-1 מיליון שקל מכספי מענק מהמדען הראשי והיתרה תושקע על ידי יו”ר RDD ד”ר אריה גניגר.

RDD עוסקת בפיתוח תרופות המיועדות למתן בשחרור מבוקר באזור פי הטבעת. מוצרי החברה מתבססים על חומרים פרמקולוגיים פעילים המאושרים לשימוש בהתוויות שונות. באמצעות הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה, הופכת RDD מוצרים אלו לתכשירים הניתנים דרך פי הטבעת עם התוויה חדשה.

היישום הראשון אותו מפתחת אר.די.די הינו תכשיר לטיפול בסדקים בפי הטבעת. היישום השני הינו לטיפול באי שליטה על סוגרים והיישום השלישי, הינו בהתוויה למצבי חירום רפואיים (מצבים המסכנים חיים).

RDD השלימה לאחרונה בהצלחה ניסוי בדיקת יעילות במוצר לטיפול בתופעת אי שליטה על סוגרים. תוצאות ניסוי זה, שבוצע על 8 מתנדבים בריאים בביה”ח “אסף הרופא”, הראו כי כתוצאה מהשימוש במוצר זה חלה עליה משמעותית בלחץ של שריר הסוגר בפי הטבעת של הנבדקים. לאור זאת תיערך RDD לביצוע ניסוי קליני בחולים להתוויה זאת. במקביל, מבצעת RDD ניסוי בחולים הסובלים מסדק בפי הטבעת, במרפאת קופת חולים מכבי ובבית החולים “מאיר” בכפר סבא.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה