חברת ”נטורל גלוב” מרחיבה את קו המוצרים הדנטאלי הצמחי טבעי דנטיסטה (Dentiste) – ומשיקה משחת שיניים Sensitive Dentiste’ לחניכים ושיניים רגישות

90% מהישראלים סובלים מבעיות חניכיים וכ50% סובלים משיניים רגישות.

רגישות בשיניים ובחניכיים הינה תופעה שכיחה מאוד ומקורה בנסיגת חניכיים וחשיפת צוואר השן הרגישים מאוד בעת אכילת מזון חם וקר או חמוץ ומתוק ומלווים בכאב חד.

הגורמים לרגישות בחלל הפה: דלקות חניכיים, צחצוח חזק מדי, חור בשן, שחיקה בשיניים, ניתוח חניכיים או שתלים והגיינת פה ירודה.

שיניים רגישות הן לא תופעה שצריך להשלים איתה, היא ניתנת לטיפול. חניכיים רגישות או שחיקת המעטפת החיצונית של השן (האימאיל) גורמים לתופעה זו. שחיקה באימאיל חושפת את התעלות הקטנות בשיניים שמעבירות את התחושה של חום וקור לעצבים בשיניים. עצבים חשופים בשיניים מעוררים תחושה אחת- כאב חד. לעיתים רגישות השיניים כל כך גבוהה, עד שאפילו נשימה רגילה עלולה לגרום לכאב חזק.

ד”ר אריה רביב , מומחה לרפואת שיניים  מסביר כי חניכיים ושיניים רגישות הם תופעות שכיחות ביותר. אנשים רבים סובלים מרגישות יתר בשיניים. למעשה, כל מי שסובל מנסיגת חניכיים עשוי לסבול גם משיניים רגישות עקב חשיפת צוואר השן. אנשים הסובלים מצוואר שן חשוף ורגישות בשיניים נוטים להזניח את האזור הרגיש ולא לצחצח אותו. כתוצאה מכך, החיידקים מתרבים באותו מקום, ועלולים לגרום לעששת באזור צוואר השן החשוף, הנקראת – עששת צוואר השן.

 ד”ר רביב ממליץ על  מספר דרכים למנוע את התופעה או לפחות להפחית את הרגישות:

ציחצוח נכון יש לצחצח בתנועות סיבוביות וקטנות, וללא הפעלת לחץ על בסיס השן. למעלה מ90% מהאנשים מצחצחים את השיניים חזק מדי. אם השערות של מברשת השיניים שינו את הכיוון שלהן, סימן שהצחצוח חזק מדי.

שימוש  במברשת שיניים רכה- שערות מברשת השיניים צריכות להיות רכות, ובעלות קצוות סיבים דקיקים במיוחד,ואורכים שונים המסייעים בניקוי עדין ויעיל של צווארי שן חשופים ושיניים רגישות. שערות קשות מדי ימשיכו לשרוט את ציפוי השן. יש להחליף מברשת שיניים כל שלושה חודשים או כאשר המברשת נשחקת מהשימוש בה.

שימוש במשחת שיניים להפחתת הרגישות-  המעושרת בפוטסיום ניטראט היוצר שכבת הגנה  ומסייע במניעת מעבר הרגישות לעצבים.  

סדרת משחות השיניים הטבעיות של דנטיסטה מבוססות על  רכיבים פעילים ממקור צמחי  ומונעת את רובד החידקיים (פלאק) בחלל הפה .

בימים אלה משיקה חברת נטורל גלוב ,המשווקת את סדרת “דנטיסטה”  (Dentiste’) בישראל  – משחת שיניים טבעית נוספת בסדרת משחות השיניים ” דנטיסטה סינסיטיב” המיועדות למניעה ולטיפול בחניכיים ושיניים רגישות  ובנוסף תמשיך להעניק את הפתרון המוכר של המשחה למניעת ריח רע מהפה בעת ההשכמה .

כמו כל מוצרי החברה גם משחת השיניים “Dentiste Snsitive” הינה מבוססת על נוסחה חדשנית, המורכבת מצירוף רכיבים פעילים ממקור טבעי וקומפלקס ייחודי מתמציות של 14 צמחי מרפא כגון אכיניציאה, מרווה רפואית, קמומיל, ראטניה, שמן אקליפטוס, מנטה,ציפורן, אניס , שומר, קינמון, סייסלי מתוק ,לקריציה,קומיפורה, קאטשיו. תמציות צמחי המרפא מצטיינות בתכונות אנטי בקטריאליות ואנטיספטיות המסייעות למניעת זיהומים בפה, מונעות בצורה ניכרת את רגישות השיניים ומחזקת את החניכיים . בנוסף המשחה מטפלת  במניעת הריח הרע מהפה (פטנט רשום) הנגרם גם מדלקות חניכיים ומעניקות ריח רענן לזמן רב (עד 7 שעות).

כמו כן, דנטיסטה סינסטיב מכילה את הרכיבים הטבעים הבאים המסייעים למניעת רגישות השיניים והחניכיים. פוטסיום ניטראט המייצר שכבת הגנה על השן והמסייע להפחתת הכאב החד הנגרם ממגע חום וקור, ויטמין C לחיזוק החניכיים, וכן Xylitol ממתיק טבעי חלופי לסוכר (נפוץ במסטיקים)  המסייע להפחתת החומציות (PH) בפה ועם זאת אינו משמש מזון לחיידקים.

מחקר במעבדה ביוכימית מובילה ביפן מצאה כי הרכיבים הפעילים וקומפלקס תמציות צמחי המרפא תורמים להפחתה מהותית של  אוכלוסיית החיידקים האנאירובים בחלל הפה ומסייעים להפחתת  הרגישות בחניכים ובשיניים ומונעת ריחות רעים.

המשחה בטעם מנטה עדין ,מרענן וטעים ביותר , בשונה ממשחות שיניים טבעיות ע”ב צמחי אחרות המאופיינות בטעם מר היוצר לעיתים אפקט  הקאה.

עודד הלוי, מנכ”ל “נטורל גלוב”, יבואנית דנטיסטה: “רגישות חניכיים ושיניים היא תופעה נפוצה במיוחד בימי הקיץ בהם אנו מרבים במאכלים קרים כגלידות ארטיקים, קפה קר וגורמים לנו לסבל רב . משחת השיניים דנטיסטה נותנת מענה מיידי לבעיה ותוך שימוש של מספר ימים כבר ניתן לחוש בהבדל”.

דנטיסטה משווקת  על-ידי חברת התרופות כ.צ.ט, והיא בעלת הכשר מהדרין מהודר של בד”צ איגוד רבנים KIR.

המחיר ליחידה (באריזת 100 גרם) –   31.90 שקל.

מחיר היכרות מיוחד לתקופת ההחדרה והחגים : 19.90 שקל.

לDentiste מוצרים דנטליים נוספים:

משחת שיניים טבעית למניעת ריח רע מהפה בעת השכמה המבוססת על רכיבים טבעיים בלבד- 31.90

דנטיסטה To-go 20 גרם- משחת שיניים טבעית הניתנת לקחת למטוס, טיולים ,או בתיק למקרה הצורך. 7.9

מברשת שיניים רכה בעלת קצוות סיבים דקיקים במיוחד,ואורכים שונים המסייעים בניקוי עדין ויעיל של שיניים רגישות-  12

מנקה לשון דו כיווני לניקוי גב הלשון ולמניעת ריח רע מהפה . 19.9

את מוצרי החברה ניתן להשיג בכל רשתות הפארם, בבתי המרקחת, ברשת שופרסל ,עדן טבע מרקט,  חנויות טבע , ובחנויות נבחרות.

נמסר על ידי יח”צ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה