לראשונה בישראל: ”ארון רפואי ממוחשב”

ביה”ח לניאדו בשיתוף פעולה עם חברת מדטרוניק התקין מערכת  חכמה לאחסון מידע בזמן אמת

המערכת  הייחודית מסוגה בעולם,  מבוססת  על טכנולוגית תיוג אלקטרוני באמצעות גלי רדיו ומאפשרת לראשונה העברת מידע בזמן אמת   ובאופן אוטומאטי על כל פריט מיכשור המושתל בגוף המטופל

ביה”ח לניאדו הודיע היום על השקת ‘ארון רפואי  חכם’, מתוצרת חברת LogiTag, לראשונה בישראל, המאפשר ניהול  חכם ישירות און ליין של כל הציוד הרפואי.

השקת המערכת החדשנית, היחידה מסוגה בעולם, נערכה במחלקת הצנתורים בביה”ח לניאדו, במעמד המנהל הרפואי של בית החולים ד”ר אבינועם שקולניק, המנכ”ל מר חיים המרמן, מנהל מכון הלב ד”ר רון ליאור, מנהל יחידת הצנתורים ד”ר יצחק הרץ,שושי זמיר,אחות אחראית יחידת הצנתורים, ובנוכחות יהודית גל, מנכ”לית מדטרוניק ישראל.

תהליך ניהול התיק הרפואי הכולל רישום רפואי של  פרודצדורות השתלות סטנטים, מסתמים, קוצבים, אלקטרודות וכד בוצע עד כה  באופן ידני בידי אחות, ע”י מילוי טופס פרטי השתלה והמכשיר המושתל ושליחה בפקס לחברת מדטרוניק, ספקית  הטכנולוגיות הרפואיות. הליך זה מוחלף כעת ע”י  המערכת החכמה  והיעילה לאחסון מידע,  החוסכת בטעויות אנוש ומונעת עיכובים בגינם יכול להיווצר מחסור במכשור  רפואי חיוני על המדף. תהליך הרכש והמעקב אחר חידוש המלאי החיוני מתבצע  כעת, בעזרת הארון הממוחשב , באופן רציף ויעיל.

הארון  הרפואי החכם’, שהותקן בשיתוף פעולה של חברת מדטרוניק וחברת מדלוג מסתמך על הניסיון הרב שנצבר במחלקת צנתורים בבית החולים לניאדו, הינו ייחודי בעולם ומאפשר לראשונה העברת מידע בזמן אמת ובאופן אוטומאטי על כל פריט מיכשור המושתל בגוף המטופל.  עם ביצוע הפרוצדורה הרפואית, המידע מוזרם ישירות למערכת המחשב לניהול תיק מטופל בבית החולים וכן משדר מיידית ובאופן אוטומאטי למדטרוניק בקשה לעדכון  להשלמת  המלאי עבור ההשתלות הבאות.

חוכמת “הארון” מסתמכת על הקשר בין מערכות המחשב בביה”ח לניאדו לבין המערכות בחברת מדטרוניק ומתבססות על טכנולוגית RFID (טכנולוגיה של תיוג אלקטרוני באמצעות גלי רדיו )וקורא ברקוד.

חיים המרמן מנכ”ל ביה”ח לניאדו מציין:”השימוש בארון החכם מייעל את תהליכי העבודה והמעקב ומאפשר לבית החולים מעקב רציף ויעיל על תהליכי הרכש וצריכת המלאים. הארון החכם הותאם לשמירה על השבת ובאופן אוטומאטי מתנתק מהחשמל ומתחבר מחדש בצאת השבת.”

נמסר על ידי לשכת הדוברת

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה